{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
438 visninger | Oprettet:

Lajla B
Lajla B
Tilmeldt:
17. apr 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Tyveri og tyverisikring {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Hvad f.... er der galt med folk?! Hvorfor har man ingen respekt for andre menneskers ejendele?! Fik lige min skod CPI Oliver City stjålet i fredags. Den var lænket til cykelstativet, hvor jeg bor. Nyheden fra politiet for nogle timer siden var, at den stod i kælderen under en hus i nærheden og var "skraldet"! Tænker de idioter, der har stjålet den og brugt den som reservedele, overhovedet over, at scooteren har en værdi for personen, de stjæler den fra?! Jeg skal rent faktisk bruge den til at køre de 44 km frem og tilbage til arbejde hver dag! Tænker folk på sådan noget? Eller tænker de bare, at der står en hel bunke pæne reservedele til deres egen knallert?!

Nå, men i morgen må jeg en tur hen til thansen og bestille en ny scooter...

Jeg skriver på dette forum, fordi jeg håber, at der sidder nogle flinke mennesker ude bag skærmene, som gider give mig nogle gode råd til, hvordan jeg kan sikre min næste scooter.

En enkelt kædelås er åbenbart ikke nok, når folk har udset sig ens scooter... Er en skivebremselås noget ved eller hvad? Og hvad med sådan en tyverialarm fra thansen?

Hjælp mig!
På forhånd tak
Lajla


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tyveri og tyverisikring
Kommentér på:
Tyveri og tyverisikring

Annonce