{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  suzuki rmx / smx
  • #1   2. sep 2003 okey, det lyder da som en fin knallert.
    Altså alle scooter / knallerter som er standard er kedelige, det er derfor at der er blevet opfundet tun !
    : D
    Helst 47,6 mm - 53 mm cylle

• #2   2. sep 2003 den RMX er den FEDSTE 30 man kan købe for penge! hvem gider have en støvsuger som man sidder på som om man er på wc :> + den kan bremse på en 25øre smiley u. plumb og topfart bremser den ca på 10-12meter og bagenden rør ikke jorden ;D

• #3   2. sep 2003 affe^ ! joo mit fordæk.. som er org.. hvis man bremser udvider det sig rimligt meget det bliver nok 10cm bredt og helt fladt... så bremser den sqq!! og den skrider ikke... kun hvis det er vådt.. på asfalt kan man ik få den til at skride.. kun at den går forover selv om man sidder helt tilbage... smiley er blevet målt til 9 meter ved 70 kmt på speedo

• #4   7. sep 2003 Hvis I vil havde guf på en RMX, så får I fat i en motor på en længere slaglængde.. F.eks. 40mm...

Jeg ku godt finde på at smide en Derbi Senda eller Derbi GPR motor på en RMX (Hvis jeg havde RMX'n)...
    Det tror jeg ville blive rimelig syret...

• #5   7. sep 2003 Crazi, så skal beslaget laves om da de 3 steder motoren sidder fast er ikke ens med andre gear 45'ere

• #6   7. sep 2003 Søren_T > Tro mig, det er sq ik så slemt at lave... smiley
    Og bonus'n ville være så kunne man smide Pro Race eller lign. på smiley
    Ku da være guf nok smiley

• #7   7. sep 2003 Og RMX'n er bygget til off-road (Bumler ok når man kører på "sort" asfalt)...
    SMX'n derimod, den er bygget meget op som min egen, og det er helt klart en hitter hvis man ikke er så høj igen, og ikke gider og lege kong-gulerod på bakker (Selvom man godt kan :-P).

Kommentér på:
suzuki rmx / smx

Annonce