{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
219 visninger | Oprettet:

ta jer sammen med hvad pointsystem ang {{forumTopicSubject}}

Hvad er det folk vil bruge pointsystemet til når de ikke kan stemme fair?? stem dog fair på de scooterere der er herinde så vi kan få lidt nytte af de pointsystem istedet for at sige "Du gav mig 1 så nu får du 1, du kan ændre din stemme til 7 og så ændrer j også min" en std. scooter får absolut ikke et 7 tal, og folk gir bare alle de nye scootere 7 for så ved de at de også selv får 7 tilbage!!! Da min scooter var helt standart lå jeg på 3 pladsen under bedst bedømte og d var jo fordi jeg ligevar kommet ind og alle ga mig 7, men lad da være med det og vær lidt mere seriøse med jeres stemmer så vi kan bruge dem til noget i stedet for at det bare er en konkurrence mellem alle de barnlige drengerøve!!! det kunne jo være fedt nok med sån et pointsystem der fungerede og så kunne man os nemmere se hvor sin egen scooter lå henne for en std scooter skal absolut ikke ligge i topppen!!! nogen der er enige???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ta jer sammen med hvad pointsystem ang
  • #1   22. jun 2004 Bo R: Jamen hvad vil du så bruge det pointsystem til?? hvis ikke din scooter er mere end 3 vejr og der kommer en over sindsygt ejlet scooter og gir den 3, (skal self være med en komentar om hvorfor) vil du så også bare give den 3???

• #2   22. jun 2004 Lasse, lign. indlæg har været oppe, tro mig! har endda selv været med omkring det.. der er 2 muligheder for at få det til at fungere!:
    1. pointsystemet bliver fjernet
    2. folk bliver lidt voksene oppe mellem ørene..

Men problemet ligger også i at scootere er folks stolthed herinde.. hvis du ikke bryder dig om en scooter og giver den 3, og ejeren bliver sur og giver dig 1 så går det hele jo af sig selv, og inden længe har i begge 1. smiley
    Men hvis du også selv syntes det er utroligt barnligt herinde så opret en bruger på mopedhallery, og læs reglerne derinde..der kan det ikke betale sig at opfører sig som folk herinde gør smiley

• #3   22. jun 2004 Men hvad vil meningen være? Nikolaj og jer andre som deler dine idéer
    "Du får 3 fordi jeg syntes at din scooter er grim"
    "du får 1 fordi du syntes min scooter var grim, men din er sgu da endnu grimmere"

Sådanne tilfælde vil der helt sikkert opstå, tro mig! der vil ikke blive noget vidunder-forhold mellem folk herinde.. Man kan jo stadig se hvem der stemmer så folk vil nok ikke give seriøse og fair stemmer bare fordi de skal skrive et eller andet til karakteren..der vil bare blive skrevet en masse useriøst pis og så er vi tilbage hvor vi startede

• #4   22. jun 2004 admins? her? hvornår? der er ikke en skid, men ville være rart hvis de gad at finde nogle seriøse personer som gad at tage sig den tid det tager..

• #6   22. jun 2004 Er fordi folk på mopedgallery ikke er så userøse og barnlige som herinde..og så går folk ikke op i point derinde, vi snakker bare om hvad der er af problemer og hvis folk er pisse barnlige og hvad ved jeg, så får de det af vide af folk med det samme..gider slet ikke besøge galleriet på moped:)

• #8   22. jun 2004 Qlimaz, så har de ikke noget liv! Folk går sgu da ikke og laver noget ved deres scooter for at få en skide karaktér herinde..vi styler/tuner fordi vi kan, og kan li' at være fedt kørende smiley

Kommentér på:
ta jer sammen med hvad pointsystem ang

Annonce