228 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "STC Trim?"
STC-TRIM
Hej SG ! Jeg bestilte en udsødning ved STC-TRIM i onsdags kl 12 ca. men jeg har ikke hørt noget fra dem endnu om pakken er blevet sendt, og så ville jeg lige høre om jeg skal regne med at få noge...
Hej SG ! Jeg bestilte en udsødning ved STC-TRIM i onsdags kl 12 ca. men jeg har ikke hørt noget fra dem endnu om pakken er blevet sendt, og så ville jeg lige høre om jeg skal regne med at få noge...
Skrevet af: Miké T - 11. jun 2010
.. STC Trim ??
Hey SG. Er der nogle af jer der har nogle erfaringer med dem? Jeg står og mangler en ny udstødning til min NRG Power - og denne: (link fjernet) er jo UFATTELIG billig !! Er kvaliteten ligeså lav ...
Hey SG. Er der nogle af jer der har nogle erfaringer med dem? Jeg står og mangler en ny udstødning til min NRG Power - og denne: (link fjernet) er jo UFATTELIG billig !! Er kvaliteten ligeså lav ...
Skrevet af: »°- Sean | - 27. apr 2010
STC-Trim...
Er der nogen der har haft problemer med at købe varer fra STC-Trim? STC-Trim ligger som et link under "Links"...
Er der nogen der har haft problemer med at købe varer fra STC-Trim? STC-Trim ligger som et link under "Links"...
Skrevet af: Asger B - 26. apr 2010
Spar penge på din forsikring
feb 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 1 Emner: 35 Svar: 652
jul 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Scootere: 2 Emner: 112 Svar: 3.018
nov 2005
Følger: 37 Følgere: 38 Scootere: 2 Emner: 147 Svar: 1.497
jul 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Scootere: 2 Emner: 112 Svar: 3.018
sep 2004
Følger: 16 Følgere: 14 Scootere: 6 Emner: 10 Svar: 3.079
de snyder hvor de kan, og de skylder mig stadig varer penge, samt jeg fik forkerte dele, som de prøvede at bilde mig ind var det samme..
kan overhovedet ikke anbefales..
STC Trim?