{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

Fucked up pansere.. {{forumTopicSubject}}

Blev lige taget på min vens pænt tunede rally(athena eva :/) .. det gik hhen og blev lidt af envild jagt, havde en bagpå, kom ud fra en vej og holdte tilbage for en bil, mmen det var så lige hunde patruljen, jeg kørte væk fra den vej de kom og ind og vende ved en kirkegård, over kantsten ud på hhovedevejen og var ved at blive kørt ned.. de prøvede at kører ind foran 5 gange, men slap forbi,, så kørte jeg ned af en anden vej hhvor jeg havde dem i røven og de pressede os over mod en hæk mmen kørte ind foran dem, og trak fra.. så troede jeg at der var en grusvej men det var en lang indkørsels til en pfræstegård, og politiet nåede at komme derind. der var en rundt bed somm jeg prøvede at kører rundt om, men så var den ene hoppet ud af bilen og fløj hen og rev os af.. han bankede os sammmen og kastede mig ned i jorden og tog mig i den vildeste armmlås :S og gik fuldstændig amok og sagde at jeg skulle slappe men var helt rolig og gjorde ingen mmodstand, og så hakker han et knæ ned i ryggen på mig så hele min rygrad knækker,, (altså siger den knæk lyd der) og så ville jeg tage min hjelmm af og så da jeg havde den lige over næsen rykker hhan den bare ned over mmit hhoved så har sår ned at næsen nu. Blev os kastet ned i jorden så jeg fik en flænge i albuen og smmadrede hhoved ned i gruset.

Så jeg får for en okay stor bøde nu og
skal betale at på min vens scooter smiley bliver fandme fattig... men må politiet være så voldlige?
og hvad bliver bøden ca. ? der sad athena eva, 17,5 kabu, mk knæk, og skiven pillet,,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fucked up pansere..
Kommentér på:
Fucked up pansere..

Annonce