{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

Min tur til at blive påkørt! {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg kom kørende i det nordlige Odense mod Næsbyhoved Broby. Da jeg så kommer kørende med ca. 80 - 90km/t over cykelstien som krydser vejen, der kommer der en mand kørende DIREKTE ind i siden på min scootere i en Skoda, hvilket resulterer at jeg flyver 5 meter hende af vejen, ind i et skilt.

Jeg tror jeg har brækket min fod, men vi venter med at se til imorgen, om hævelsen er gået lidt ned. Den er nemlig temmelig hævet.
Samtidig har jeg forstuvet hoften, og mit lår er helt blåt. Så har jeg også forstrukket nogle sener i min arm, hvilket gør at det lige nu er temmelig anspændt for mig at skrive på et tastatur.

Manden skyndte sig ud af bilen og spurgte om der var sket noget. Jeg ligger der på jorden med smerter i hofte, højre arm, højre ben og fod. Jeg tager så min hjelm af, og bliver liggende i ca. 10 min da jeg næsten ikke kunne røre mig pga. smerten.

Vi udvekslede så numre og adresser, og han ville snakke med sin forsikring, og hvis de ikke ville dække det, så ville han give mig pengene kontakt.

Jeg har så lige regnet ud >
Scooteren: 9000,-
- Prisen vi gav ved køb af Yamaha Jog FS, 1998 model.

Reservedele: 6000,-
- Pris for reservedele jeg gav da jeg nyrenoverede motoren.

”Money” Trøje: 1300,-
- Trøjen jeg havde på under påkørslen.

”Bullrot” Bælte: 300,-
- Bæltet jeg havde på under påkørslen. Der er ikke sket noget med bukserne.

”Nexx” Styrthjelm: 850,-
- Flænge i hjelmen og sammentrykket flamingo inden i.

"Osiris" Sko: 850,-
- Skoene jeg havde på ved påkørslen. Hele siden er slidt i stykker.


Har ikke min bluetooth modtager liggende, men jeg vil på et tidspunkt uploade billeder af min scooter hvor man kan se motorblokken som er knækket, udstødningen som er knækket, baghjulet som er revet skævt, forgaflen som er rykket ca. 10 - 20cm tilbage, skjoldene som er total smadret, og bare hele min scooter som er gennem-smadret.

Der blev ikke ringet efter politiet, og derfor kan han vidst ikke få sin forsikring til at dække skaderne, da der ikke er politi rapport? Så der bliver nok kontakt cash til mig.

Det er selvfølgelig dejligt med penge, men der skal en helt ny scooter til, og nu har jeg efterhånden lagt meget vægt i scooteren, og brugt meget af min fritid, så det er pænt nederen.

Men jeg vil smutte over i min seng og ligge mig. Min fod dunker, mit hoved banker og min arm, ben og hofte ryster helt vildt pga. nerverne.

[B]Og husk nu for fanden altid at køre med hjelm. Hvis ikke jeg havde haft hjelm på var jeg død. Har sindssygt ondt i hovedet nu selvom jeg har spist to hovedpinepiller, så hvis ikke jeg havde haft hjelm på var mit hovedet nok blevet temmelig smadret under det styrt ind i skiltet. 80 - 90km/t med hovedet ind i et skilt kan umuligt været sundt.[/B]
Scooter-tuning er sjovt, men pas nu for fanden på jer selv!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min tur til at blive påkørt!
Kommentér på:
Min tur til at blive påkørt!

Annonce