{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
388 visninger | Oprettet:

ADMINS!! reager på det! Stemmesystemet {{forumTopicSubject}}

NU syns jeg snart det er ved at være nok!!!
I ka jo godt se at hvis man har en fuld funktionel scoot, så er det under al kritik at give den en karakter på under 5-6 stykker.
Men når den så er tunet og gejlet, så ligger karakteren lidt højere.
Men så fatter jeg IKKE de hjerneskadede småunger som opføre sig som 6 årige unger der ik har fået deres slikpind!!
JA, Jeg snakker om dem der gir karaktere på 1 !! Jeg tror at de har oprettet deres egen scoot, og så får at andre ik kommer højere end dem, så gir de ALLE et 1 tal??!

Hvis vi sku lave en løsning på problemet ville jeg foreslå følgene:
1: Man skal ku se hvem der har givet hvad i karakter.

2: man SKAL kommentere en karakter! Så hvis man vil stemme på en scoot skal man vedlægge sit navn og en begrundelse for ens stemme!

M.V.H Carsten Larsen / godt sur..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ADMINS!! reager på det! Stemmesystemet
  • #1   7. sep 2003 Så kan man jo være glad for at man kan nulstille stemmerne smiley

• #2   8. sep 2003 Det er IMO en god idé med at give en kommentar til hver stemme, så man nærmest laver en anmeldelse af scooteren med hvad man godt kan lide og hvad man synes, der mangler... Lidt lige som i Vmax smiley

• #3   8. sep 2003 Martin_P >
    Desværre er der så mange fat-svage drenge på 14-18 år som opfører sig som et 10årigt barn...
    Det kan man desværre intet gøre ved, og de fleste er så langt ude at de ik selv ved det...

Det med hævn-stemmer, det er LATTERLIGT !
    Det kan jo også være vedkommende ik har fået ramt rigtigt... Og så bliver folk pænt pissed...
    Folk som ikke kan tage kritik hører SLET ikke til et sted som ScooterGalleri.dk...
    Der må man sq tage det sure med det søde... - Kort og godt.

• #4   11. sep 2003 hmf...
    Har lige nulstillet mine stemmer igen igen igen igen igen igen (osv)
    Der var ikke engang gået 2 dage, så var der kommet 2, 1taller og en 5er ind.... :S
    Så nulstuillede jeg, og så kom der endnu en 1er ind :@
    ka ik ikke tjekke IP på 1erne og banne dem? (gi IP til mig jeg udsletter deres PC totalt!)

Kommentér på:
ADMINS!! reager på det! Stemmesystemet

Annonce