{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
476 visninger | Oprettet:

Nogle der mangler noget til anlæg? {{forumTopicSubject}}

Hey..

Jeg har et par anlæg til salg.. Så hvis der er nogen der står og skal lave et anlæg så har jeg et godt tilbud.. Så du kan høre cd og radio (The Voice osv.)

Jeg sælger det hele samlet.. For er blevet stoppet af politiet og har så tænkt mig at sælge hele lortet.. Så, ryger anlæggene også da jeg får en rimelig stor bøde og skal til at have bil..
Og de er ikk stjålet. Jeg arbejder ved en bilforhandler så når der kommer brugte biler smider de de gamle anlæg ud, men dem får jeg så i stedet.. Det starter på 600 kr. Og kan muligvis forhandles ned..

Der er en JVC KD-GS616R 25W * 4 som virker perfekt og spiller mega godt. Både radio og cd virker upåklageligt.

Clarion DRB3376E der er dog cd afspiller i men den er defekt så den kan kun spille radio.

Blaupunkt Seattle RDM 169 mangler keycard men så burde den virke.. Keycardet ved jeg ikke hvad koster men man skal ringe til Blaupunkt for et.

MitsMitsubishi Lancer original anlæg spiller godt.. Men der skal bruges et specielt stik jeg ikk ved hvor man kan finde.. Men man kan lave noget fusk ved bare at sætte ledning på spydende.

Philips RN129 der er kun radio i.

Og en el antenne.. Den der kører op og ned når den bliver tændt og slukket.

Det hele kan sendes pr. efterkrav..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle der mangler noget til anlæg?
Kommentér på:
Nogle der mangler noget til anlæg?

Annonce