{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
422 visninger | Oprettet:

pille bag hjulet af en runner {{forumTopicSubject}}

hvad skal jeg skrue i smiley

jeg har opdaget at midter møtrikken ikke er en møtrik, men er en slags låse ting, skal den tages af på en måde. eller er det de 5 andre skruer rundt om jeg skal have af, også kan jeg ryste baghjulet af?

har taget et lille billed:
-> (link fjernet)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pille bag hjulet af en runner
  • #1   15. jul 2006 LOoooOl ! Den der "tråd" er en "lås" .. Hiv den ud, skru møtrikken af? ikke svært smiley

• #2   15. jul 2006 du tager den der låse ting af med en spidstang.. de andre er til skiven

• #3   15. jul 2006 tag splitten ud saa er der en mQtrik bag ved lige til at skruge ud

• #4   15. jul 2006 Christian L # Team Devil #

takker, men kan jeg pille hjulet af med skiven, for de der små møtrikker/skruer, er GODT NOK stramme!

• #5   15. jul 2006 Jørgen k tak for svar, jeg tror at jeg gør det sådan. for tror bare jeg kommer til at ødelægge de små 5 skruer rundt om, hvis jeg begynder at skrue på dem... men kan da prøve dit lille fif smiley

• #6   15. jul 2006 ps. nu kommer jeg i tvivl, skal jeg hover hovedet have den store møtrik af. skal jeg ikk have de små skruer af istedet for , for at få hjulet af. sidder hjulet ikk fast på en runner, som det gør på en bil ?

• #7   15. jul 2006 Jørgen k, hehe.der er ikke noget låsesplit mere, den blev jeg nød til at knækker rive skubbe af... så den er også total skadet, jeg havde heller ikke tænkt mig at bruge den igen, hvis den kom helt af smiley

Den store center møtrik er ikkke rusten, der er flot.. det er kun de små skruer... men en stor skralle nøgle er ikke nok... ?

• #8   15. jul 2006 måske skulle jeg bare køre den op til cykel handleren, han har vel alt værktjet til det?

• #9   15. jul 2006 hvis han skal løsne den, kan han også lige så godt skifte dækket m, og sætte det på igen. så er det jo lavet ordenligt.

men min bror kommer i morgen med noget ordenligt værktøj. så må vi se. om vi tør, vil jo helst ikke ødelægge gevindet... hvis du forstår sådan en lille en (finge mod næsen) :=D

tak for hjælpen Jørgen K smiley

det du skriver er en hjælp! smiley

smiley

• #10   16. jul 2006 så fik vi det af med lethed... nu vil min storebror skifte det for mig, inden på arbejdet, han arbejder hos ford. så han kan selv lige skifte det. men den store center møtrik skulle IKKE AF!!!!

Kommentér på:
pille bag hjulet af en runner

Annonce