389 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Shit - noget galt. Shit - noget galt.

Hey jeg har en gilera smt - der er noget galt og vil lige fortælle historien for at se om nogen ved hvad det er.

Den står hos mekanikeren lige nu og det skete idag kl 14.27.

Jeg var på vej hjem fra træning, og den kørte helt fint - den sagde ingenting og den kørte bare helt perfekt, jeg skifter så til fjerde gear og kører 2 minutter, så begynder den langsomt at dø i farten. 80 - 70 og så hoppede den lidt, og den lød rigtig syg og så døde den, den gik ud og jeg rullede så ind til siden, ville sætte den i frigear og kigge på det. Men gearne sad fast. kunne ikk rokke gear pedalen en centimeter! Jeg rullede den så lidt og så fik jeg den i frigear. Derefter kunne den ikke starte og den lød knas tør nede i cylinderen. Tænkte fuck jeg har kørt uden olie! Men nææ, olietanken var halv fuld. Og ja min far kom og hentede mig og vi kiggede på det. Vi kunne ikk se noget men vi kunne begge mærke at der nok var sket noget i koblingen/gearne og i cylinderen da den jo lød alt for tør.

Nu står den hos mekanikeren.

Jeg har stadig nogle måneders garanti på den.

Mit spørgsmål er så selvfølgelig om der er nogen der kunne vide hvad der kunne være galt og om i tror garantien betaler eller om jeg skal punge ud.

Det skal lige siges at det eneste tun der er på den er en hebo bufanda udstødning.
Og så en racing krumtap til 14000 omdrejninger. (eller 16000 - det ved jeg ikke fordi den ikk var min da den blev skiftet)

På forhånd tak. Martin.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shit - noget galt.
Kommentér på:
Shit - noget galt.

Annonce