{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

Crashede ind i bil på ny Jog :( {{forumTopicSubject}}

Ja så var det sku min tur til at prøve at smække ind i en bil. smiley

Det skete i dag ved 16.00 tiden, da jeg skulle til at overhale, hvad jeg troede var en parkeret bil, som så senere viste sig at være en bil uden lys der holdte tilbage for en bil der skulle dreje til venstre. At denne bil skulle dreje til venstre fandt jeg så ud af da jeg overhalede denne 'parkerede' bil, og knaldede direkte ind i forskærmen på bilen. Jeg røg over kølerhjelmen på bilen, og efterfølgende ind i kantstenen og derefter op på fortorvet, med joggen lige efter mig. Da jeg kom til mig selv et par sekunder senere, kom der en dame løbende hen mod mig, og hun var virkeligt tæt på at flyve på mig, mens jeg lå på fortorvet og fattede nada.. Det var kun hendes mand der holdte hende tilbage! Hun gik fuldstændig amok, og selv om jeg lå og var fuldstændig ude af den, fik jeg alligevel svaret "hold nu kæft" hvilket fik hende til at sænke hendes stemme nieavu.
Alt dette skete mens alle mulige folk stod og råbte af MIG!!
Derefter kom manden hen til mig og smed plastic dele osv efter mig og joggen og bad eftertrykeligt efter mit navn og adresse. Det fik han uden tøven, og da fandt han ud af at jeg var en af hans venners søn, hvilket fik ham til at blive rigtig flink over for mig, 2 sek efter at han havde stået og råbt efter mig.
Alt dette skete på min HELT nyindkøbte jog som jeg har haft i mindre end 5 dage.. smiley virkeligt surt!
Jeg ved godt alt dette var min skyld, men det at damen var ved at flyve på mig, og at ingen kom og hjalp mig, men i stedet stod og kiggede surt og råbte efter mig, det kan man da ikke bare?!?!?! Det kunne jo være jeg havde brækket noget?!?! Hvorfor ikke bare hjælpe og spørge om alt var okay, og så derefter diskutere hvad der skete.. det pisser mig af at folk ikke kunne andet end bare stå og kigge surt osv...

Billeder kan ses under min profil under den øverste Jog!

Det var lige en lille stil fra mig af.. smiley Skriver det kun fordi jeg ikke kan lave andet, da jeg virkeligt er smadret i hele kroppen, SPECIELT i hoften.. Hehe..

Håber da i vil læse det igennem og komme med jeres kommentar på det? smiley
Dette lægger under generel snak da jeg mener det hører til scooter snak smiley

Rasmus R


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Crashede ind i bil på ny Jog :(
Kommentér på:
Crashede ind i bil på ny Jog :(

Annonce