299 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

De nye sonic. 06. De nye sonic. 06.

Ja. Jeg har købt en dejlig sonic med plader (WEE ?)
Den kør sgu egentlig meget godt stille og roligt.

Kan bare ikk helt forstå - piller man skiven på en fx en hot går den ca 70 på speedo. Min vens typhoon gik 90 ved at sætte 45 udstødning og fjerne skiver (på speedo self)
Og min søsters kærstes lillebrors stalker går 80 på speedo med fjernet skiver.

Min nye sonic (kørt 780 nu) Har haft den i 3 uger. pillede skiver efter 12 km smiley Den kør 50-55 på speedo lige ud og 60-65 ned. Dvs omkring 45-55 km/t.

Hvordan kan det være når hot kør ca 60 irl lige ud og min vens stalker gik ca 65-70 irl og min vens typhoon også ca 65-70 irl lige ud?

Jeg har så tænkt over det, og tænkt på om de kan have lavet en slags begrænsning med at de ikk kan have indstillet cylinderen ordentligt? At den simpelthen "tænder" for sent. Altså min vens stalker er helt standard (40 på speedo) og den kan man hive i og så accelere på baghjul til den når 30 ca og falder ned. Min kan man også gøre det med, men kun til den når ca 7 km/t. Hva kan det skyldes?

Har skiftet ruller til 6 grams og pillet skiven.

Kan simpelthen ikk få det til at hænge sammen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De nye sonic. 06.
Kommentér på:
De nye sonic. 06.

Annonce