{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
231 visninger | Oprettet:

flabet? {{forumTopicSubject}}

jeg har set mange gange når folk kommer med deres knallerter og skal søge ind så afviser folk dem sq?! hvorfor dog det?! der er jo ingen grund til at afvise det bare fordi man sys den er grim eller standart.. sys det er en ting der skal rettes op på.. kan sq ikke være rigtig at de bare bliver afvist på den måde!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  flabet?
  • #1   21. jul 2004 har det også på den måde, alle scootere har lov til at komme ind hvis info og billeder ser rimelige ud! sys det er lamt folk nogle gange kun optager folk med en feed scooter selvom den kan være pisse fake!

• #2   21. jul 2004 mm! præcis det jeg mener.. sq synd for dem der ikke har råd eller gider at tune eller bare ikke gider gøre noget ud af den.. så den bare er standart.. giv dem dog for helvede en chance for at vise deres scooter frem! smiley pisse syndt sq!

• #3   21. jul 2004 har set en streetmagic der ikke fejlede noget blive afvist.. totalt lamt.. der var absolut ingen grund til det! sådan noget jeg sys er for dårligt.. og fordi folk køber CPI skal de stadigvæk ha lov at vise deres scoot frem!

• #4   21. jul 2004 altså brugere der kun tager 1 pic af deres knallert burde ikke komme ind... Jeg kan ikke bedømme en knallert på et billede, derfor afviser jeg alle der har mindre end 2 billeder. Og er knallerten std. så er det sguda en kedelig ting, bare at skrive std. under ALT. Man kan sguda skrive hvaffor nogle dæk og hvaffor en motor, selvom den er std. Det er bare MIN mening om det.

• #5   21. jul 2004 der er intet jeg kan gøre ved det.. andet end at indformere folk om det(igen og igen).. og så håbe på en dag at folk gør noget ved det.. jeg har da også selv afvist en del knallerter.. men hvis jeg ikke kan bestemme mig for om jeg skal afvise eller godtage den så la jeg bare vær med at stemme..

• #6   21. jul 2004 LOL, det er sq da kun lavet så folk kan afvise fakers... Der var jo nogen der brokkede sig over at der var så mange fakers, så derfor lavede admins systemet.. Det er sq da ikk lavet for at afvise grimme knallerter, og scootere...

Alle scoots og knallerter har lov at være her så længe de ikk er fake..

Hilsen Chris..

• #7   21. jul 2004 kunne ikke ha sagt det bedre Chris smiley

• #8   21. jul 2004 søren har afvist din... ikke pga. det er en std. cpi.... men på grund af de MEGET dårlige billeder, som vi næsten ikke engang kan se kværnen...

Kommentér på:
flabet?

Annonce