{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
359 visninger | Oprettet:

Kbh.+Yamaha 4g+ 1 kasse øl {{forumTopicSubject}}

Hej....

Jeg har en yamaha 4g, hvor kickstarten er gået i stykker!!! Jeg er ikk så god til motorer, så jeg leder efter en, der kan fixe det!!! Der er røget et tandhjul inde i motoren!!

Så Hvis du bor i nærheden af Gentofte, så vil jeg godt give en kasse bajer, hvis du kan finde ud af det med motorer...!!!

Elller hvis der er nogen, som kan giv en grundig beskrivelse af hvordan man ordner det!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kbh.+Yamaha 4g+ 1 kasse øl
  • #1   4. jan 2004 Skil bare motoren ad lidt efter lidt og tage en masse billerder ad den. Så du kan se hvordan den er samlet.

• #2   4. jan 2004 hehe... Du tapper først olien - bundskrue under bunden - så piller du karburator og kickstarter af... så skruer du alle de skruer ude fra motorhuset (kickstartersiden) og piller den af. Så er du inde ved tandhjulet. Du kan se der er en stor fjeder - hvis den er brækket skal du have ny. Hvis den er hoppet af den metalpind, så sæt den på igen. Det er ikke det sværeste i verden - men hyg dig med det smiley

• #3   4. jan 2004 Dengang jeg var vildere til det yamaha, der kunne vi skille og samle en motor på en time... DET var gejl....Taget i betragtning af at flydende pakning skal have sin tørretid smiley

• #4   4. jan 2004 Det kan godt være det er fjederen, der er i stykker, men jeg tror det sgu ikke... For der kommer metalspåner ud, når man drejer kickstarten, desuden kan den køre hele vejen rundt... Jeg tror at kickstarterakslen eller kickstartertandhjulet er i stykker!!!

Bor du i kbh, Anders L???

Bliver jeg nødt til at afmontere hele motoren??

• #5   4. jan 2004 nå for dælen... Nej, du skal ikke have hele motoren af - du skal bare pille det af som jeg har skrevet... Men der er en kickstarteraksel - der sidder en fjeder, et tandhjul og tandhjulets glidebane... du skal pille den aksel ud. Du kan tydeligt se hvis den er smadret og det er næsten sikkert at det er DEN du har probs med... Og desværre - jeg bor i midtjylland...

Kommentér på:
Kbh.+Yamaha 4g+ 1 kasse øl

Annonce