{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

politi historie {{forumTopicSubject}}

hey sg.
her idag efter skole var mig og en af mine venner Claus S her inde fra ude og tuller lidt,, bare stille og roligt 40 stykker, så efter lidt tid holder vi i et sving hvor vi skal dreje ud på en stor vej,, så siger han at da vi kørte nede på vejen kom der alså en af de helt store blå politibiler kørende i mod os lige så stille det tænker vi så ikke mere over, lidt efter kommer den stille kørende bag ved os kommer lige stille op på siden og sætter blink igang, vi giver så gas for at stikke af, de kører så op på cykelstien bag ved os,, og lidt efter kører de op ved siden af mig som er forest , og åbner døren sådan som at de skal til at sparke mig af scooteren,
jeg skynder mig at bremse ned og vende om, og de vende rogså bilen men så fordi at min ven fortsætter bakker de bar ind foran ham på cykelstien, han bremser og vælter og ryger forover eller sådan noget og scooteren rammer bilen. jeg fortsætter så væk, da jeg er kommet hjem for jeg så af vide af mine forældre at vi skal til samtale hos politiet imorgen, fordi han blev nød til at give dem midt nummer..

mega, nedern,, og hans scooter er så sendt til syn nu...

nogen der ved om min vil blive sendt til syn når de ikk fangede mig og når den står her hjemme nu.. ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  politi historie
Kommentér på:
politi historie

Annonce