{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

Hvorfor fanden starter lortet ikk!? {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået samlet min jog færdig igår. Og vi trådte i kickeren. Vupti første hug så starter den. Vi giver så gas og den dør altså karbuen skal indstilles. Går ud fra den har for lille dyse i. Vi for den startet igen og sætter choker på og min far tror ikk på den kan tage fat og trækker i gassen, op flyver den på baghjul lige ind i hans cykel selvfølgelig, jeg holder igen, får den ned, og så går den ud. Vi tænkte ikk rigtig over det og lod den stå til idag, hvor vi så ryttede op i skuret og da jeg så skulle igang med at indstille karbuen tager jeg den af og kigger på den. Læste nemlig på www.stalkerzone.dk at nålen skulle sidde i midterste hak og at luftskruen skulle skrues så og så meget ind. Karbuen mangler en luft skrue? Der er hul til den osv men skruen er væk, om det er ham der har haft den før der har smidt den væk ved jeg ikk.
Så jeg tænker at jeg sgu nok ikk kan indstille den rigtigt alligevel så og sætter den på igen til jeg får skaffet mig sådan en luftskrue, men tænker at jeg sgu lige vil have en tur for at se om den overhovedet kan tage bundgas for at finde ud af om den altså har for lille dyse.

Så jeg kicker. OG INTET SKER!? Tjekker om der er gnist. Det er der, motoren lyder rigtig, så der er kompression? Hvorfor skulle der også ikk være det? Den startede jo igår. Og der er benzin på?

HVA FAEN ER DER GALT!? Den vil bare ikke starte.

Er så fucking gal at jeg har lyst til at sælge lortet på torvet for en femmer! Kan ikk passe jeg ikk kan få den til at køre!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor fanden starter lortet ikk!?
  • #1   21. okt 2006 nok fordi din luftskrue er røget ud ?

  • #2   21. okt 2006 Prøv at give den lidt benz ind igennem tændrørshullet. så skal den sku starte

  • #3   21. okt 2006 tjek om den får benz ? tjek din membran ? utætheder ?

  • #4   21. okt 2006 Det samme skete med min smiley
    Tjek først udstødningen, tag den af og se om der er olie eller benzin nede i den.

    Hvis der er så hæld det ud og prøv igen.


  • #5   21. okt 2006 KLaus B. den har jo aldrig været der? smiley Og den har kørt før.

    Har lige været nede og prøve lidt ting og sager.

    Efter noget kicken fik jeg den til at prutte og tænkte, Yes nu sker der sgu da idetmindste en lille eksplosion.

    Kicker videre og den prutter igen, denne gang dog med en flamme istedet for luft. Shit man tænker jeg så, kicker videre og prutter igen.

    Men det kan jo kun været noget nede ved karbu..
    Og indstilling. Kan bare ikk få det til at passe at den kørte igår..


  • #6   21. okt 2006 lån en karbu af en ven lige hurtigt og se om det er det?? KAN VEL IKK VÆRE SÅ SKIDE SVÆRT?"?" OMG!

  • #7   21. okt 2006 Thacurly - var jo en ide. Men måske ikk nødvendigt.

    Jeg tjekkede Udstødningen som Kristian A sagde. Der var intet olie eller benz dernede. Først lagde jeg dog mærke til at den gamle udstødningspakning, som havde siddet fast som en i helvede (jeg kunne altså ikk få den af) Faldt af helt af sig selv da jeg fjernede udstødningen. Det næste jeg fik øje på da jeg så vendte udstødningen om for at se om der var benz i var at der røg metal spåner ud? vi kiggede ned i røret og de var overalt. Og der var et stort stykke, det lignede virkelig en stempelring. Hvis det er min stempelring er det jo klart den ikke kan starte. Men noget jeg ikke fatter er så: 1. Stempelringen var hel igår og har kun været startet to gange siden den blev samlet igen! 2. Vi har jo kicket længe og motoren lyder helt perfekt, men uden stempelring burde der jo ikk være ordentlig kompression? smiley

    Yeps. ??


  • #8   21. okt 2006 Kig nu bare den cylinder/stempel

Kommentér på:
Hvorfor fanden starter lortet ikk!?

Annonce