{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
394 visninger | Oprettet:

Holy fucking shit oversvømmelse {{forumTopicSubject}}

Shit man, på vejen hjem fra en kammi, kørte jeg under togbroen i Aalborg. Jeg kørte forbi helt nede ved havnen for at undgå panserne. Når der blæser lidt, plejer der tit at være 20 cm vand eller lidt mere på vejen, men shit jeg fik et chok idag. Jeg kørte op på fortovet for at undgå at køre igennem vandet, men jo længere jeg kører ud, jo dybere bli'r der. Jeg kommer ud i omkring 40 cm dybt vand først, og tænker det nok ikk kan blive dybere nu, fordi det ser ud til at det ikk bli'r længere henne. Men når jeg kommer under broen, er der mørkt, så jeg kan ikk se bunden, og kører bare ud i det med en 10-15 km/t. Der bliver dybere, og dybere, og dybere, indtil vandet til sidst når op til omkring sædat på min NRG og jeg kører i vend til knæene. Det skal lige nævnes så snart vandet kom op omkring potten og luftfilteret begyndte den næsten at dø ud. Jeg kommer så forbi brostolpen, og prøver så godt jeg kan at holde mig på fortovet, men ender alligevel på græsset til venstre for mig, som der er så gennemblødt den bare trækker en koger under vandet. Jeg har siden filteret og potten kom under kørt med bundgad helæe tiden, fordi hvis jeg slap gassen ville den nok dø, og det ville være stort set umuligt at få den ud derfra. Jeg sætter så benene til jorden, og skubber den væk fra græsset og ud på fortovet, og derefter ned på vejen. Den kan kun køre 2 km/t nu fordi den æder så meget vand. Scooteren er under vand til et lille stykke over lygterne nu, og trækker langsomts ud af den enorme vandpyt. Fåååårk, jeg havde nøgeren på der! Utroligt at den ikk gik ud, en NRG er fandme en kvali scooter smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Holy fucking shit oversvømmelse
Kommentér på:
Holy fucking shit oversvømmelse

Annonce