530 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Taget af æggeskal :'( Taget af æggeskal :'(

ARRRG!! Fuck, fuck, fuck......
Jeg kørte på en eller anden lorte vej.. gammel køge landevej tror jeg.
Jeg var ved solrød.. LIGE før solrød station.
Køre ca 70kmt, da en MC er på siden af mig.. jeg troede det var en der overhælte mig.. DET var det ikke!!
Han råbte så til mig: " Stoooop!"
Jeg kikekde hurtigt rundt efter en smutvej, men INEGN muligheder.. Han var også LIIGE ved siden af mig. utrolig tæt. Så hvis jeg ik stoppede havde han 100% sparket mig af.. jeg kørte ca 50 på siden af ham jo.. Han sagde selv senere at panserne godt ka finde på at sparke en af.
Jeg kørte ind til siden og han spurgte om det var en crosser ()
Jeg prøvede at være utrolig flink, men uden hjælp. han så papir osv og ringede til solrød panserclub, og de ville få falck til at hente den om 30-45 min.
Vi skubede den så hen til en side vej, og han låste den, og sagde at jeg blev taget for at køre på vejen, og konstruktiv ændring af knallerten. Tror også han sagde at jeg også blev taget for at køre uden lys.. Er ikk sikker.. Jeg har jo ik baglygte på (HAR forlygte) men det var helelr ikk forfærdelig mørkt. Så sagde han at jeg godt ku skride nu. Så gik jeg op til Solrød station og tog toget hjem.. Såfølgelig kommer der kontrolørrer 2 gange under vejs, så jeg måtte stå af og vente på næste tog
Nu sidder jeg bare og surmuler...
Jeg sagde til ham at der var pilled ringe og begrændsning i udstødning..
Der er jo også 47mm cylle og malossi vario, men det sagde jeg ik noed om..
Hvor stor tror i bøden blir? Falck henter den jo også...

Sidste kommentar: FUCK PANSERNE!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spots 400 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.
  • Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Fix electricity issue 1.000 kr.
  • Samling og montering af garderobeskab 1.191 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Taget af æggeskal :'(
  • #1   13. sep 2003 Tja, det er ikke til at sige, flack kan kost alt mellem 500-og mange penge, alt efter for langt de skal, men reg med ca 1000 kr for det. og så 1500 for at køre med tun.

Så vidt jeg husker 500 for at køre over 30, 500 for at køre på vejen og 500 for det med lys.

små 4000 kr. og så skal du ca betale det halve hvis du altså er under 18.

Da jeg blev fanget af en æggeskal, var han så venlig at jeg gerne måtte trække den tilbage til stationen, så jeg sparet de mange penge på flack.

Men de røg så på så mange andre ting.
    ingenn blinklys, stikke af, over fodgænger felt osv osv osv..

• #2   13. sep 2003 Hvis de er flinke, så får du 500 i bøde. Derefter kan falckregningen godt snige sig op omkring de 1000. Så regn med 15-1700. Og ja... Det ér bittert at blive snuppet. Derfor er mit motto:
    Hvis du absolut skal tune din knallert, så gør det ordentligt, så du ved at du kan køre fra dem. hehe...
    men good luck fremover!

• #3   13. sep 2003 forresten... jeg er blevet taget en gang. Så jeg taler af erfaring.

• #4   13. sep 2003 Jeg har liiige fået at vide, at der er kommet en ny lov..
    En af mine venenr sir at han fik det at vide af en panser..
    Loven er, at de ikke atr ens tun mer, men gir bøde for farten!? smiley
    Hvis det passer: WEEEEEEEEEEEEEEEEEee

• #5   13. sep 2003 hvis det er rigtigt det din ven siger, så smider jeg en v8 over på min knallert og den største kawasaki Ninja udstødning.

Hvis det er rigtig så skriv det lige !

• #6   13. sep 2003 Altså 3 af hans venner blev stoppet af en panser, og han forklarede dem den nye lov..
    Og de har fået deres scootere tilbage nu MED TUN på!!!

• Bj C
    Bj C Tilmeldt:
    sep 2003

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #7   19. sep 2003 Jeg vil nu osse give Simon ret i at de bare gør deres arbejde...eller nogen gør... Jeg slap billigt forleden, da jeg blev stoppet på Puchen. Han sagde at jeg bare skulle dæmpe farten og så ellers køre ordenligt. Men det nok fordi det en Puch;-) endnu en grund til at køre Puch; De stopper sq ik rigtig en. (selvom den går 85) Og så med hensyn til prisen for Falck, så det ikke så galt. De fleste af mine venner slipper med en små 150-200 kroner for at få kørt dyret væk!

• #8   1. sep 2004 btw den blev 1100kr

Kommentér på:
Taget af æggeskal :'(

Annonce