534 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Hehe grinern Hehe grinern

Her i går havde jeg jo fået monteret nyt Dirty Devil kit på MadAssen + V8 udstødningen.

Folk ANER åbenbart ikke hvor meget kraft der er i MadAss'en nu

Så i går ved halv tolv tiden var jeg lige inde i Sindal og køre en lille tur. Jeg kørte forbi tanken, hor der nok stod 30+ 15-16 årige som var fulde, og med en masse scootere. Jeg trillede lige forbi et par gange med lav gas.

Lige pludselig da jeg kører forbi, kører 2 halvtunede scootere efter mig, og jeg kører ind ad nogen små veje osv for at drille lidt, og kørte stadigvæk kun med 1/4 gas.
Kunne da tydeligt se de var helt vilde over jeg ikke kunne køre fra dem. Da jeg havde gjort det i 5 min, kørte jeg ind i rundkørslen i udkanten af byen, hvor de stadigvæk var efter, og hvor gadelygterne stoppede.

Så tænkte jeg legen var forbi, jeg slukkede derfor alt lyset, og gas den fuldt håndtag ud af en lige strækning, og så deres lys bare forsvandt hurtigere og hurtigere.

Ved ikke med dem, men jeg synes det var pisse skægt at de ikke kunne følge med på deres bette scootere.

Nogen af jer der har en go historie at dele på en kedelig Søndag? I kan forresten se nye billeder i min profil med DD kittet på.

http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=105976

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hehe grinern
Kommentér på:
Hehe grinern

Annonce