{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
372 visninger | Oprettet:

Koax .
Koax .
Følger: 1 Emner: 28 Svar: 86

Er det min Benzinhane den er galt med? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en oliver city som jeg ikke har pillet ved i et ½ år men nu kan den ikke starte og den drukner det helt sikkert....

Når jeg prøver at starte den drypper det ud med benz fra cylinder pågrund af der kommer så meeget benz i den men det sjove er hvis min tank er ved at være tom og der lige render det sidste benz ned i den kan den godt starte for så drunker den ikke. MEN HVAD ER DER GALT MED DEN???

Ting jeg 100% har tjekekt

Membran er ok
Det er ikke svømmeren
Det er ikke nåleventilen
Karburatoen er blæst igennem 1000 gange
Karburatoren har lagt i benz mindst et døgn
nyt tændrør
nyt stempel (std)

- > P M J < - Member of The Scooter Devils Team !

Skrev det muligvis var min benzinhane hvis det er det er du fanme skarp for jeg har oprettet en tråd om det her problem måske 20 gange uden held.

Men jeg har lige hældt benz på og prøvede så at suge i vakuumslangen og efter 2 sug fik jeg benz i munden mmmmm men der kom osse benz ud af benzinslangen og hvis jeg så pustede igennem vakuumslangen røg der lige en god sjat ud af benzinslangen og så stoppede det.............er det normalt ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det min Benzinhane den er galt med?
  • #1   17. nov 2006 nej ! .. den skal gerne lukke tæt med det samme.. der der må sku ikke komme benz ud af vacum slangen ! smiley så får den alt alt for meget.. på med en ny vacum hane og du er godt kørende igen..

• Koax .
    Koax . Tilmeldt:
    mar 2006

#4   17. nov 2006 - > P M J < - Member of The Scooter Devils Team

Det lyder til du har ret du skal have mange tak og du kan helt sikkert gi dig selv et klap på skulderen !!!!

Men gerne lidt flere der der kan bekræfte han har ret:)

• Koax .
    Koax . Tilmeldt:
    mar 2006

#5   17. nov 2006 fucking optur !!!

• Koax .
    Koax . Tilmeldt:
    mar 2006

#6   17. nov 2006 Jeg skyder dig sq en tjeneste jeg har fanme haft den hjemme ved en der ikke kunne finde ud af det og jeg har osse haft en hjemme der ikke kunne finde ud af det smiley

YES OPTUR smiley

• Koax .
    Koax . Tilmeldt:
    mar 2006

#8   17. nov 2006 ny pløk?

• Koax .
    Koax . Tilmeldt:
    mar 2006

#10   17. nov 2006 Nårhh ja ja den er sq skiftet smiley men fuck man mindst 20 gange har jeg oprettet en tråd om det her smiley og ved der er er nogen andre herinde der har samme problem

Kommentér på:
Er det min Benzinhane den er galt med?

Annonce