{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
229 visninger | Oprettet:

karaktere blandt folk ! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Her er lige noget jeg synes er latterligt...
Der er vildt mange af jer, bare fordi i giver en anden et 7 tal, så forventer i også at få et 7 tal tilbage, men prøv at se virkeligheden i øjene, nogle af jers scooter, cykler, knallerter er fandme grimme, og jeg synes at folk skal give karakter efter deres mening og ik bare fordi, jamen ellers så ændrer han sin karakter hos mig og det gider jeg ik <-- det er jo for latterligt...
og dem som skriver i dette indlæg. jeg er ligeglad med jeres kritik, jeg siger det som det er , fordi sådan er hele scootergalleri fandme bygget op og alle burde nulstille deres tæller og få folk til at give efter deres egen mening.
bilgalleri.dk er siden der kører optimalt og det er kun biler som man savler over man burde give 7, her skulle det jo være det samme,, forskellen er jo kun at her er scooterer.

Det er min mening, lad mig hører jeres meninger.
Lad dette blive et stort indlæg og prøv måske at give den karakter som passer til kværnen og ikke 7 for en klam puch maxi.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  karaktere blandt folk !
  • #1   10. aug 2004 Fuldstændig enig!
    Synes også det er lidt underligt når man læser den tekst som man kan læse ved stortset alle scootere "Jeg har givet dig 7, så giv også lige mig 7"... Og det kan jo være en fuldstændig standard maskine som får 7 ? Hvis du spørger mig så skal en standard maskine som måske er i fuldstændig perfekt stand få 3-4, og så kan man gå videre derefter hvis man gejler den helt vild... Men den der med Jeg har givet dig 7, så giv også lige mig 7... Eller Hvis jeg giver dig 7, giver du så også mig 7 ?
    Den karakter kan man ikke bruge til noget som helst. Jeg vil da hellere have konstruktiv kritik, så man ved hvad man kan lave på scooteren næste gang...

• #2   10. aug 2004 yeah.. jeg er ikke en af dem der laver det shit.. sys jeg selv :D.. Men er sku os ved at være træt af folk som bare giver 4 og så står man der uden nogen grund.. Man vil sku gerne vide hvorfor man får 4 så man kan gøre de ting bedre.. i hvert fald en gang i mellem smiley

• #3   10. aug 2004 jeg giver satmer mike ret.... det er virkelig børnehave agtigt... folk opføre sig som små børn der ikk kan klare lidt modstand.... så hey, fuck jer altid laver det pis... snobber

• #4   10. aug 2004 Nikolaj: Fuldstændig enig at man ikke bare kan give en karakter, men som jeg også skrev i mit tidligere indlæg, så er meningen med denne sidde (udfra min synsvinkel) at man giver en karakter, og så kommer med konstruktiv kritik... noget som man kan bruge til noget...

• #5   10. aug 2004 det er dejligt at se folk reagere på det her indlæg.. men synes at emnet skal spredes så alle får den besked.

• #6   10. aug 2004 Jeg ved ikke noget om den slags endnu da jeg ikke har oprettet nogen scooter/knallert....men det gør jeg nok engang i næste uge...

• #7   7. mar 2005 ja du har helt rat men fatter stadig ikk mine scooter skal ha 1 af dig, sys da selv min jog er lidt mere værd.. du er jo selv med til at ødelægge det af..

• #8   2. apr 2006 ja det er rigtig.. også med folk som har en udfordning igang.. som siger : heey hjælper du mig ikke i min udfordning.. det er lamt.. endten vinder man eller ikk

Kommentér på:
karaktere blandt folk !

Annonce