721 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 38 Svar

politi svin politi svin

heeey. jeg var ud og køre på min sfx igår da jeg mødte en ven of vi fulgtes ned til torvet altså han var i bil, da vi kom ned på torvet holdte vi på p-plads og lige pudselig holdte der nogen foran mig og kiggede på mig og jeg tænkte bare hva den idot havde gang i, men han spærrede så mens der kom en betjent bag fra og tog mig, han spurgte hva der var på og jeg sagde bare udstødning og karbu, så spurgte han om skiven os var taget, ja det var den. så spurgte han om jeg havde værktøj med til pille det af med ja det har jeg da.. så fik jeg lov til pille de ting af og jeg ikk fået nogen bøde eller noget.. jeg var skide heldig for der ikk noget på den der er lovligt, så det var heldigt de kun tog det:D.. men det værste af det hele er jeg bor mellem århus og horsens i en lille by der hedder odder og de kom helt fra randers...

jeg lavede osse et væddemål med dem for de spurgte om jeg vil gøre den ulovlig igen. og jeg svarede bare ja sku da, så spurgte han om vi skulle vædde om der ikk gik 2måneder før jeg blev stoppet igen.. haha

lorte panser

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  politi svin
Kommentér på:
politi svin

Annonce