{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

Politi snak... {{forumTopicSubject}}

er her nogle gode historier som vi kan dele med hinanden, om hvor fræk man har været overfor politiet..

jeg kan da lige selv starte med en:
En aften hvor jeg var ude og trille en tur med joggen, mødte jeg en par af mine venner, så var der self dømt res i første klasse... vi ligger og reser afsted ud af hovedvejen i skjern... Og det var sgu sjovt må jeg hellere lige inderstrege... Men lige pludselig var de drejet af og det havde jeg ikke lagt mærke til. så mødte jeg til gengæld en sort vil. som jeg troede der ville køre lidt om kap... men nå ja joggen kunne kun køre 90 så tænkte den skulle bare have alt og leve af med det samme. så det fik den. Jeg finder så ret hurtigt ud af det var politiet, men ikke nok med det, så kørte han sgu ind foran mig, fordi han var godt og grundig sur på mig... Så mistet jeg lige alt mit tun, samt en håndfuld penge... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politi snak...
  • #1   22. jan 2007 org trist smiley

• #2   22. jan 2007 Ja der blev jeg sgu taget ved røven, ren ud sagt... men sådan er det jo...

• #3   22. jan 2007 En torsdag aften da jeg var på vej hjem fra arbejde, lagde jeg mærke til at der kørte en orange Aprillia SR50 bag mig. Selv om jeg kørte omkring 60 på cykelstien, prøvede han alligevel at overhale, men det skulle han fanme' ikke have lov til, så jeg kørte lidt stærkere. De sidste 3 km hjem til mig skulle jeg køre ud af en fuldstændig lige vej, ude på landet, og Aprilla'en lå stadig lige i røven af mig. Så da jeg nåede ud til den lille landevej fyrede jeg Jog'en totalt af uden at kigge bagud. Speedometeret talte hurtigt opad 50..60..70...80...90...100. Da jeg var på 100 blæste det så meget at jeg nøjedes med at holde hastigheden der. Da jeg havde kørt omkring 1 km ville jeg lige se bagud for at se om Aprillia'en var med, men i samme øjeblik kom en mørke-grøn Peugeot 406 kørende op på siden af mig. I bilen sad 2 mænd der viftede med armene for at få mig til at stoppe. Jeg nåede ikke at tænke ret meget før Peugeot'en trak over mod mig, så jeg blev nødt til at stoppe. Da jeg var nede på 20 km/t kørte de helt ind foran mig, så jeg blev nødt til at blokke bremserne. De 2 mænd sprang ud af bilen og rev mig af scooteren, den ene hev sit skilt frem og sagde "Det er politiet" (neeeej det havde jeg ikke gættet). Pludseligt så den ene af betjentene på mig, og spurgte "sig mig, kender jeg ikke dig....MUNKSGAAARD?" åhhh pis, det var den samme betjent der havde taget mig tidligere på året. Den anden betjent prøvede imens at se ud som om han havde forstand på scootere, ved at lægge sig ned på jorden og glo ind under motoren. Kort efter udbrød han "nååå det er en 100 ccm hva?"`....Fuck hvor dum er man så, han sad og kiggede på det sted på motorblokken hvor der stod at der kunne være 100 ml gearolie i. Efter at have forklaret tumpen at det var gearolien der fyldte 100 ccm, begyndte de at spørge hvad jeg havde gjort ved den. Jeg var ærlig pga. jeg vidste at de ville sende den ud til en MC-forhandler, og sidste gang rykkede de motoren af den derude, så derfor startede jeg fra en ende.."cylinderkit, variator, ruller i variatoren, gearing, karburator....osv." Det endte med at betjenten måtte vende blokken for at få plads til det hele.

• #4   22. jan 2007 En torsdag aften da jeg var på vej hjem fra arbejde, lagde jeg mærke til at der kørte en orange Aprillia SR50 bag mig. Selv om jeg kørte omkring 60 på cykelstien, prøvede han alligevel at overhale, men det skulle han fanme' ikke have lov til, så jeg kørte lidt stærkere. De sidste 3 km hjem til mig skulle jeg køre ud af en fuldstændig lige vej, ude på landet, og Aprilla'en lå stadig lige i røven af mig. Så da jeg nåede ud til den lille landevej fyrede jeg Jog'en totalt af uden at kigge bagud. Speedometeret talte hurtigt opad 50..60..70...80...90...100. Da jeg var på 100 blæste det så meget at jeg nøjedes med at holde hastigheden der. Da jeg havde kørt omkring 1 km ville jeg lige se bagud for at se om Aprillia'en var med, men i samme øjeblik kom en mørke-grøn Peugeot 406 kørende op på siden af mig. I bilen sad 2 mænd der viftede med armene for at få mig til at stoppe. Jeg nåede ikke at tænke ret meget før Peugeot'en trak over mod mig, så jeg blev nødt til at stoppe. Da jeg var nede på 20 km/t kørte de helt ind foran mig, så jeg blev nødt til at blokke bremserne. De 2 mænd sprang ud af bilen og rev mig af scooteren, den ene hev sit skilt frem og sagde "Det er politiet" (neeeej det havde jeg ikke gættet). Pludseligt så den ene af betjentene på mig, og spurgte "sig mig, kender jeg ikke dig....MUNKSGAAARD?" åhhh pis, det var den samme betjent der havde taget mig tidligere på året. Den anden betjent prøvede imens at se ud som om han havde forstand på scootere, ved at lægge sig ned på jorden og glo ind under motoren. Kort efter udbrød han "nååå det er en 100 ccm hva?"`....Fuck hvor dum er man så, han sad og kiggede på det sted på motorblokken hvor der stod at der kunne være 100 ml gearolie i. Efter at have forklaret tumpen at det var gearolien der fyldte 100 ccm, begyndte de at spørge hvad jeg havde gjort ved den. Jeg var ærlig pga. jeg vidste at de ville sende den ud til en MC-forhandler, og sidste gang rykkede de motoren af den derude, så derfor startede jeg fra en ende.."cylinderkit, variator, ruller i variatoren, gearing, karburator....osv." Det endte med at betjenten måtte vende blokken for at få plads til det hele.

• #5   22. jan 2007 sorry kom sQ lige til af sende den 3 gange smiley

• #6   22. jan 2007 En af mine venner har en 110ccm 4 hjulet.. når politiet kommer hilser de på hinanden og kør videre det er for niiice må jeg slev sige..

• blabla b
    blabla b Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #7   22. jan 2007 OKAY SEJT MACK!!!

• #8   22. jan 2007 var en dag ude og cruise lidt i bilen (opel calibra) med tonede ruder foran jeg holder i et kryds og venter på at et par biler kører forbi den ene af bilerne er så en politi bil, han kører lige ind foran mig og den ene betjent stiger ud og den anden kører lige ind til siden han begynder straks at snakke om at mine ruder er ulovlige, bilder ham så ind at jeg troede at det var lovligt, og da vi så ellers stod og snakkede lidt om bilen (skide flink betjent) kommer den anden over og begynder at snakke om at jeg ikke har noget nummerplade lys, men så snakkede vi bare videre om bilen og så sagde han pænt fortsat god aften og så kørte de og jeg slap for en bøde

• #9   22. jan 2007 fuck disney!

Ps. Nogen der vil være med i disney-clique?

Kys

• #10   22. jan 2007 hehe når jeg kommer på jog`en med 105 og landbetjenten ser mig hilser han bare og køre vidre hehe

• #11   22. jan 2007 lidt grineren alligevel når man kommer til at tænke over det

• #12   22. jan 2007 han siger bare af vi skal køre med hjelm og køre pænt hehe så er han ligeglad

• #13   22. jan 2007 Paderne er ikke så glade for at blive joret af en std lignende puch maxi med mælkekasse skal jeg lige hilse og sige

• #14   22. jan 2007 har du gjort det??

• #15   22. jan 2007 vejen mellem grindsted og billund kører der policer os

har da nogle gange siddet HELT i mine egne tanke,, og så kom der sku lige en focus med blåt lys og navnet på siden i modkørende retning smiley

de har intet gjort indtil videre

mærkeligt nok når de jo kan se jeg følger bilen lige foran mig i røven.. ?

• #16   22. jan 2007 oki hehe.... sgu nogle sjove historier

• #17   22. jan 2007 jamen altså vores sir os at vi skal køre pænt og ikk lame alt for meget.. men der er to og den ene er CRAZY!!? må jeg nok sige.. tror min kammerat har kørt om kap med de ene på en 400 el. 600 som er hans nabos.. landbetjenten tabte,, ;D

• #18   22. jan 2007 Jeg nåede heldigvis lige at smide maxi'en igennem en bom hehe de var 1,5 meter fra at jo mig ned oppe på fortorvet lige foran bommen hehe

• #19   22. jan 2007 holde stille i et lyskryds, på min neos som kører 70 - 74 ca.. og jeg havde lige køret med fuld drøm på stien ved siden af vejen, der bliver gult lys og jeg kører bare vidre,, jeg kommer så til næste kydt, ca 100 meter vidre.. så holder jeg stille og kigger ligeud, så hører jeg en lille knirke lyd ( når man åbner en bil dør ) jeg kigger mig over skulderen, og der holder så en politi bil i lys krydset, hvor den ene af dem, prøvede at liste hen bag mig, men jeg nåede at se ham, og drejde til højre og op på en sti.. puuha

• #20   22. jan 2007 mig og en ven kom engang kørende hjem fra en fest. vi kom så til et kryds hvor der holdte en bil , jeg kørte nok med 90 men min ven så så at det var en politi bil, så han satte farten ned , jeg kiggede bag ud og satte så også farten ned. bilen kørte så efter os i lidt tid, men vi fortsatte med omkring 30-40km/t .. så holdte bilen ind til siden og vendte om ;D vi satte farten helt op og kørte hjem smiley

• #21   22. jan 2007 betjenten ude ved os siger også bare at vi skal køre pænt inde i byen og ikke larme for meget ;D . han er ligeglad når vi kører stærkt uden for byen .. men sommetider kommer det andre betjente på patrulje og de kan ikke li det !! smiley

• #22   22. jan 2007 I skal bare få jer en Cagiva Mito ligesom mig smiley

så kigger politiet overhovedet ikke..

• #23   22. jan 2007 [ Bandit Racing ]
    ikk alle vil have kørekortet udskudt når de blir 18..

• #24   22. jan 2007 ~Team 9400~ Kasper L .

nice smiley

• #25   22. jan 2007 kørte 95 km i timen ved en fart måler hvor politiet stod de kigget lidt mærkeligt men gad ikk til at køre efter mig var jo inde i byeen...hehe så kan de lære det ........ var kun stage6 racing på og et yasunie c 16..... alt andet var lovligt

• #26   25. jan 2007 #¤¤# Anders G #¤¤#

hvorfor stoppede i ikk bare?

så havde du kun fået 500 kr i bøde? sq da åndssvagt at prøve at køre væk på en std scooter

• #27   1. okt 2009 kørte en gang om aften med min bror vi skulle lige køre nogen hjem jeg køre på nrg og han køre sonic min køre nok ca 100 og hans 80-90 når men vi køre og jeg har ikke lys på fordi det ikke rigtig gad at virke så overså jeg så en rundkørelse og kørte lige over den med en 90km/t nå videre tænker vi så ( vi var lidt fulde smiley ) så kigger vi lige om der var nogen biler ude på den store vej det var der ikke og alt var fri for os at leje i smiley men nej vi køre max 200meter og jeg kigger lige bagud og der er ikke nogen biler stadigvæk på under 10 sek er der en politi bil bag os jeg når at køre over græsset og ud på cykelstigen men ca 100 på det tidspunkt og bremser alt hvad jeg kan og slukker den og triller ned i en grøft og ligger der og min bror køre videre på den store vej ( når så 2 min senere på det tidspunkt står min bror og snakker med politiet og han sagde at han bare var på vej hjem alene og politi mente bare de så 2 scooter og han sagde at der var en der kørte helt vildt bag ham ) så ligger jeg der og gemmer mig så ser jeg en bil med blink der bakker tilbage og forbi mig og frem og tilbage med en lygte ude af vinduet og da de er et lille stykke længere væk trækker jeg min scooter lidt længere ind i nogen buske og politi bilen køre frem og tilbage i 10 min tror jeg og min bror ringer ( hvor fanden blev du af ! du var bare væk ) så sagde jeg han lige skal køre 100 meter tilbage og hjælpe mig med scooteren han var flad af grin da han så mig scooteren lå oven på mig og jeg havde dækkede den til med diverse grene og blade og mit anlæg spillede stadigvæk lidt da jeg havde glemt at slukke det da jeg kørt hjem af smiley og så var det bare hjem i en fart smiley mega sjovt ellers om morgen på vej i skole på min gamle fz 50 køre 60 km/t og bliver stoppede lige efter et sving og der er en hjemme lavet udstødning der er 30cm ca for langt så der sikker en stor udstødning ud og han spørger så om den er tunet og jeg svare bare nej jo nej lidt vel og så havde sådan et stort blåt sæde bagpå der skulle forstille en hånd og han kigger bare på og siger at hvad jeg dog havde lavet ved den ikke nok med den havde stort tun på havde den os et kæmpe bagsæde på og havde ikke kørekort endnu og ikke forsikring og var tunet og havde ikke hjelm på eller nogen som helst så siger manden pænt til mig din bøde ville stå i et par tusinde lige nu kan du vel høre og jeg svare bare ja det var træls og sådan og så siger han bare du vælger selv træk den hjem eller træk den i skole og smiler smiley mega nice smiley ellers var der en gang hvor min bror blev taget i en politi jagt med 140-160 km/t i 30 min - 1 time vil jeg tro han var i 3 byer inden scooteren brændte sammen om bagfælgen begynde at ryge og malen var smeldet af og politien fik fat i ham på med håndjern og hele lortet og hjem med ham jeg blev stoppede 5-6 måneder efter og skulle give mit navn så sagde han er du ikke i familie med silas så sagde jeg selvf jo så sagde han ham kender jeg for godt sagde han så og sagde med et grin han glemmer jeg aldrig haha var flad af grin smiley

Kommentér på:
Politi snak...

Annonce