{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
397 visninger | Oprettet:

Murat D - Tæt på at blive busted :P {{forumTopicSubject}}

Var sq tæt på at blive busted idag
Kørte rundt med en ven, hver sin scooter... Han løber tør for benz og stiller scooteren i kælderen!
Så spørger jeg om vi ik lige kan tage i byen, hvor han sidder bagpå (vi begge har hjelm på)
Så i byen ved et lyskryds, er der en lille varevogn overfor os (der er rødt lys)
Så siger jeg til min ven "Det er politiet"
Så siger han "Nej det er falck" (da vi lige havde set en falck i samme farve osv" (var svært at se hva det var, det var jo mørkt, og bilen holdte over på den anden side af krydset"
Så siger min ven "der står sq da politiet på"
Så kører jeg lidt frem og ser at der står politiet, der ser de at vi sidder to på den, men de blinker stadig til højre! (jeg skal ligud)
Så kommer der sirene lyd i kun 2sek, efterfulgt af deres skarpe lys imod os, vi holder stadig stille! (ville ik køre da det ville være dumt)
Lige så straks der bliver grønt kører jeg hurtigt frem, de stopper og kigger, troede de ville bakke så jeg giver den bare bundgas og så kører jeg bare hurtigt igennem, så så man ik mere til den !!

Hahaha fik det støreste grine flip på da jeg lige havde kørt forbi dem, ved ik hvorfor smiley

Aaaalt for mange "så" smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Murat D - Tæt på at blive busted :P
  • #1   21. aug 2004 Hehe igår da jeg skulle på tanken med en ven (hver sin scooter)
    Kom der en mc forbi os, en meter fra mig, den kørte bare videre og igår igen kom der en politi bil, så jeg måtte gemme mig bag en varevogn ved peugeot smiley (en boxer :D)

• #2   21. aug 2004 ja jeg kom også en aften på pmx havde lige været oppe at besøge besse forældrene da policen kommmer op på siden af mig jeg havde slet ikk set dem og min scooter larmer sådan rimelig.... jeg kørte self ind til siden jeg kunne ikk rigtigt gøre andet de rullede bare vinduet ned og sagde jeg skulle tænde lyset ja så det gjorde jeg jo.. og så kørte de bare videre...! sådan en gang bong hatte...!

• #3   21. aug 2004 ja nok gør de deres arbejde men helt ærligt syntes jeg ikk de gør det godt nok..!

• #4   21. aug 2004 Måske... Nej ikke alligevel smiley T

Min er sandt skete for 45 min siden ca. ! Tro det eller ej, er jo ik mit problem !

• #5   21. aug 2004 Why skulle jeg skrive det hvis det skulle være løgn, syns det var "spændende" også skrev jeg det her inde..

• #6   21. aug 2004 Jeg var på vej hjem fra en fest i nat. ved ca 2 tiden. havde ikk fået særligt meget at drikke. jeg havde en kammi bag på. vi havde ikk hjelm på begge 2. de havde ligget ude og blvet pisse våde. vi kørte nok kun 35. (den kører normalt 90). Så kommer der en bil bag ved os. undrede mig godt nok over den kørte så langsomt. så sagde min kammi at det var panserne. og de satte blå blink på. han sprang af og løb lidt ud på en mark. de kørte lige ind foran mig, så jeg måtte stoppe. og min kammi kom os der hen. han gad ikk lade mig i stikken. fik kun taget min hebo titan. 2 uger før fik jeg taget min gianelli nrx. så næste gang tager de hele scooteren. de tog det meget stille og roligt da jeg pillede potten af. min kammi fik en bøde på 500. og jeg fik en på 1000. nedtur. men alligevel billigt sluppet. godt de ikk tog cylle. vario og det andet:D

• #7   21. aug 2004 Haha.. Nice nok!
    Oplevede noget af det samme.. Kom på ringvejen i holstebro på en hot uden hjelm, med en bag på (kæresten) og så da vi nåede krydset ved Viborgvej bliver der grønt, så jeg fortsætter så, men da jeg så kigger til højre side, ser jeg sådan en hvis bil med blåt neon på taget, så jeg tænker bare "fuck..", men jeg gav den bare fuld knald ud af ringvejen, indtil der stod "TV-Midtvest", så jeg tænkte bare "fedt!", og drejede ind af en masse stier, og undslap en mega bøde..

• #8   21. aug 2004 Murat D
    Kommer du fra Holstebro?

• #9   22. aug 2004 Nicki S
    Der er noget du tager fejl af.. Panse er ikke venlige.. De er kun ude på at få andre mennesker til at punge op for at køre uden sele, ulovlig scooter, whatever, bare for at få oenge i kassen, og tage konen i bassen.. Tro mig.. De er nogen svin! Er blevet stoppet en gang på maxi'en, før den blev lavet.. Fik bøde for at den kørte for stærkt, uden hjelm, ingen bremser, ingen lys, og ingen forsikring.. Den løb da op i 22-2300 KR!!!

• #10   22. aug 2004 Johnni K

Er fra holbæk

Kommentér på:
Murat D - Tæt på at blive busted :P

Annonce