{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
286 visninger | Oprettet:

Til alle som kender til boost bottles {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen, kan i ikke remse alle de sider i kan om hvor man kan finde Boost bottles..

Jeg leder nemlig efter nogle røde Athena'er..

Når nu vi aligevel er ved emnet. så læste jeg inde på Mopshop, følgende:

Boost Bottle Malossi "Macsi Viton compound". In Scooter racing tests!! This vacuum timing control in Viton compound execution can be installed both at the intake and over the negative pressure hose of the carburetor, become appropriate attachments provided. Acceleration in the lower speed range is improved, and consumption is likewise decreased something, which is because of the more optimal Sprit use. The carburetor should again again be co-ordinated after the assembly.

som i mit hoved betyder:
Boost bottle Malossi Mascsi Viton udgaven. Til scooter racing tests. denne vakuum timing i Viton udgaven can blive installeret på både Studs/Manifold, og over den negative del af vakuum systemet (bare så den så suger vakkum for karben, hvis man bruger y stykket).
accelerationen in de lavere omdrejninger bliver forbedret, og forbug lige ledes reduceret. Hvilket har noget at gør med at The Sprit (dampen) bliver brugte mere optimalt.
Karben skal indstilles igen efter installationen.

så hvis jeg bare lader vær med at bruge y stykket, kan jeg så bare smide den på studsen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til alle som kender til boost bottles
Kommentér på:
Til alle som kender til boost bottles

Annonce