hva skal jeg gøre? baghjul/sonic hjælp {{forumTopicSubject}}
hey sg.. her den anden dag punkteret jeg på min sonic.. så ville lappe det.. men baghjulet sidder fast.. har taget røret og den bolt af der holder hjulet.. men det flytter sig ikke en minimeter...:S
har prøvet at vrække det, hive i det, og dreje det mens jeg hiver i det.. og har haft en til at holde scooteren i mens.. men det vil bare ikke af.. så begyndte jeg med hårde metoder.. tog en jern stang og en hammer.. og begyndte at banke hele vejen rundt om det fra den anden side.. (ved godt man ikke må banke på hjulet) men det hjalp ikke en skid:S og nu har jeg lavet 2 flækker i fælgen.. (er så ved at købe en anden af en af mine venner)
men hvordan skal jeg tage den gamle af?? har prøvet at give den wd40, og løsnet bremseren.. men den vil bare ikke af.. så hvis i har nogen ide´er, så vil jeg blive meget glad for at i skriver dem ned...
jul 2003
Følger: 25 Følgere: 25 Scootere: 14 Emner: 95 Svar: 2.419
maj 2005
Følger: 67 Følgere: 66 Scootere: 6 Emner: 294 Svar: 2.509
har taget bolten af ved hjulet.. og min far har prøvet at banke på møtrikken mens den sad på aksel´en.. hjalp heller ikke:(
jul 2003
maj 2005
mener du med det???
skal siges at ham der havde sonic´en før.. heller ikke kunne få baghjulet af.. men hvorfor sidder det så godt fast??
maj 2005
ja det er det.. :S
jul 2003
Siden det sidder så fast ku det tyde på den har ødelagt strålerne på enten fælg eller gearing, men det lyder utroligt hvis den har
maj 2005
med en varme pistol?
Mark A#
bagbremsen har ikke virket.. har prøvet at hive bremsearmen tilbage.. hjalp ikke og da jeg hev noget mere i den.. kunne hjulet ikke køre rundt:S så har skubbet den lidt frem igen så det kan dreje rundt...
hva for noget olie skal jeg bruge? er det bare med en varme pistol?
ved jeg så ikke om den har.. men den er jo standart.. så kan ikke forstå hvis den har gjort det:S
maj 2005
det prøver jeg..
hva skal jeg gøre? baghjul/sonic hjælp