Ditech problemer !! {{forumTopicSubject}}
Pludselig kan min DiTech ikke starte.
Jeg skulle idag over til en ven som bor ca. 5 km væk. Da jeg kører hjemmefra starter min scooter første gang og lyder normalt.
Den kører fin hele vejen over til ham, jeg slukker for den og går ind. Ca. 2 min. efter kommer jeg ud og sætter nøglen i, da jeg trykker på elstartet sker der intet. Det eneste som sker er at advarselslampen for olie lyser. jeg fylder så olie på og prøver igen, der sker stadig ingenting., 4 gang jeg trækker starter den. Og lydder 100% normalt og kører 100% normalt. Vi kører så hjem til mig, og jeg slukker den og prøver at starte den igen, nu prøver den på at starte men den starter ikke, jeg prøver et par gange uden reasultat. en time efter går jeg ned og prøver igen og den starter første gang, men hvis jeg giver den fuld gas, sker der intet den står bare i tomgang. Jeg slukker og prøver igen og nu prøver den bare på at starte, og nu vil den så ikke starte kun prøve på det..
JEg har haft et powerfilter på den , man det har jeg skiftet igen til std. da jeg kome hjem idag.
Nogen der ved hvad der kan være galt og hvad jeg kan gøre ?
nov 2006
Følger: 86 Følgere: 86 Scootere: 11 Emner: 859 Svar: 2.291
Ditech problemer !!