{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.964 visninger | Oprettet:

Lov: Blinklys {{forumTopicSubject}}

Update ang. blinklys på scooter 30.

Hey, jeg blev stoppet af en fin MC betjent i dag..
Min scooter står helt lovlig for tiden skal jeg nok starte med at sige, så jeg stoppede lidt så fint en.

Han står af og spørg om papir osv. Så kigger han foran på los scooter om der sad blinklys.. Så sagde han, hvor er dine blinklys bag på?..

Tjoo, tjaa.. De er pillet af sagde jeg så, da jeg så vidt jeg ved ikke er ulovligt (lidt dum må man jo spille) hehe..

Så sagde jeg hurtigt til ham, at jeg var ved at lave en røvplade med indbygget blinklys i, så sagde han..:
Du har dine papir i orden, og den er ikke ulovlig, sååå Hvis du bare for nogle blinklys på hurtigt så slipper du for bøde...
Jeg smilte og sagde forsat god dag smiley

Det jeg vil frem til.
Det er ulovligt at afmontere Blinklys på en scooter de er født med. Og det er lovpligtigt at bruge dem (ny regl)

Fordi sidst da jeg blev nuppet måtte man ikke bruge blinklysene, men de skulle side der..

Så ringe.. Pas på hvis i kører uden blinkys.. det er 510 kr..

Forsat god aften

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lov: Blinklys
  • #1   27. aug 2004 Godt nogle mange stavefejl (bær over med mig tak)
    Pænt træt

• #2   27. aug 2004 hmm skod .. smiley så godt mine sidder i mine skjole!.. smiley

• #3   27. aug 2004 Morten H, kan godt være du mener det bestemt, Men da han tog på en lang vej hvor jeg ikke havde drejet.

Og han siger det er ULOVLIGT at afmontere dem og jeg har fået en bøde for det før (på den gamle scooter)

Må ikke ikke det passer af man ikke må tage dem af?

• #4   27. aug 2004 Hmm arrg,.. det ved jeg nu ikk! -

Jeg hentede min Comet igår.. og jeg har lakeret mine blink røde?

Jeg har in pære i dem har hellere ikk nogen batteri tilsluttet.- Og jeg spurgte så betjente om jeg ville få bøden for det, Hansagde : Nej, for det er får man skal IKK bruge blink, hvis man bruger dem SKAL man bruge hånden også.. og det var igår han sagde det..

Men du siger at det er en ny lov, tror du ikk politiet skal informere det, så vi VED at det er en Ny Lov så den ikk OVER træders?

Detsuden når Staten laver nye lov bliver ALLE lov lavet på sammetid, De laver ikk lov, bare når de får lyst til det.

og jeg har ikk hørt noget, om at der er kommet nogen Lovbog 2004 ?

• #5   27. aug 2004 ok, ved ikke med nye lov var et gæt.

Men så må en af os ned til politiet og snakke med dem, og få det på papir, en kopi af en side fra loven.

Men fik en møde på 300 (nedsat) sidste år for ikke at have blinklys på.

Om ham i dag var ved at gi mig en.

Jeg tag til usa på mandag, så kan ikke nå ned og snakke med dem, men hvis en kan hoppe der ned og skaffe "bevis" hvad loven siger, måske få en kopi og scane den ind.?

• #6   28. aug 2004 Jeg har snakket med en betjent om det og han sagde:
    Hvis blinklysene sidder på knallerten fra fabrikkens side så SKAL de være der og må derfor IKKE afmonteres.

• #7   11. sep 2004 Nico, tak for det smiley

Godt at se jeg havde ret smiley

Kommentér på:
Lov: Blinklys

Annonce