{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.409 visninger | Oprettet:

Mikkel B
Mikkel B
Tilmeldt:
17. mar 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8

Giantco sprint - OPTRÆK - Død æsel {{forumTopicSubject}}

Har taget skiven idag, sat en protuna kobling i, og smidt en protuna CPI i. Køre nu ca 70 km/t i ud af lige vej, uden vind. ( 105 km/t ned og bakke vind og sol i ryggen ).. det er godt nok.

(Bare en skam med de små hjul på den sprint. Men det kommer. nå løs tanke der... videre...)

MEN... som overskriften siger er mit mål OPTRÆK ! i Baghjul's klassen.
Har læst lidt på forumet, ang. at prøve sig frem med ruller i div. gram. og at ved køb af hele variator giver et bedre flow.

Som sagen står nu. er optræk hurtigt nok, men ikke nok til og trække på baghjul. Køre ok op til de 30 (på lige vej) og så går det ellers i bestemor stil op til 70-100 stykker. Fordi jeg siger 70-100 stykker er fordi den trækker som et æsel. vej op og ned, mod og medvind har meget og sige. for meget efter min mening.

Kommer der en bakke .. SUK... oink oink 40 km/t 45 hvis heldig. Vender om og goddag +/- 100 km/t og udtværede biller på visiret.

Har 70ccm cylle kit (også fra protuna, "the one and only" når vi snakker sprint) klar til montering, efter stemplet lige har lagt et par dage i oile. Må indrømme jeg er spændt på at se hvor meget det giver.

Kunne meget godt tænke mig og høre hvad i ville gøre i mit tilfælde, ang optræk ? Det æsel skal dø. For jeg tvivler lidt på at ruller evt. ny variator samt 70cmm kit. vil give nok optræk. men hvad tror/mener i ?

*Seriøse henvendelser/kommentare tak*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Giantco sprint - OPTRÆK - Død æsel
Kommentér på:
Giantco sprint - OPTRÆK - Død æsel

Annonce