Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SFX eller Neo's???
  • #1   18. sep 2003 SFX! - Neo's er tung og ikke så køn at se på... Det er ikke nemt at gejle en neo's. Men hvis du endelig skal gejle den, så skal det være MEGA NICE!

Fx http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=452

• Michael D
    Michael D Tilmeldt:
    sep 2003

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 21
    #2   18. sep 2003 Okay... syns nu ellers en Neo's er meget fed...!!! Men en SFX er oss ok... Hvor meget kan man så pille ved en SFX uden de gamle kan se det - you know smiley

• Michael D
    Michael D Tilmeldt:
    sep 2003

#3   18. sep 2003 Okay... er der slet ikk nogen ulemper ved SFX'en...??

• #4   18. sep 2003 Jeg ville sige Neos..
    Det en Yamaha smiley
    Elsker Yamaha hehe...Og aprilia.

• #5   18. sep 2003 Måske ikke smiley
    Men jeg tænker heller ikke så meget i scootertuning´s baner hehe..
    Jeg er vant til Motorcykel Suzuki GSXR 750 1998 osv...
    Ligegyldigt hvor tunet en scooter er, er det aldrig noget der får mig til at ligge en dej i bukserne smiley
    Det var 5 år siden eller deromkring smiley
    Men jeg aner det ikke.
    Kan bare godt lide yamaha hehe.

• #6   18. sep 2003 Mine forældre ikke må se? HVad snakker du om lol?

• #7   18. sep 2003 Jeg er 21 år og bor sammen med min kæreste og min søn lol? Mine forældre hehehehe...Ved ikke helt hvad du taler om smiley

• #8   18. sep 2003 Jeg er 21 år og bor sammen med min kæreste og min søn lol? Mine forældre hehehehe...Ved ikke helt hvad du taler om smiley

• Michael D
    Michael D Tilmeldt:
    sep 2003

#9   18. sep 2003 tror bare det var ham der kasper B, der troede det var dig der havde skrevet det der med at dine forældre ikk måtte se hvis du pillede ved den, men det var mig...!!! Det er nok bare ham der er skæv smiley

• Michael D
    Michael D Tilmeldt:
    sep 2003

#10   18. sep 2003 tror bare det var ham der kasper B, der troede det var dig der havde skrevet det der med at dine forældre ikk måtte se hvis du pillede ved den, men det var mig...!!! Det er nok bare ham der er skæv smiley

• #11   19. sep 2003 Jeg ville klart vælge neo's de fedeste tunings muligheder har du hos neo's og den er kønnere end en klam SFX!! Så vælg neos så er du på den gode side....

• #12   19. sep 2003 Michael D.

Ja hehe, et eller andet smiley Tænkte også lige hva saaatan? lol

Men ja ville også vælge Neo´s..Pga det en yamaha, og motordelene passer fra en Jog..
    Dvs du kan jo fandeme få alt til den. smiley
    + En af danmarks flotteste scootere, i mine øjne ihvertfald, er også en Neo´s..
    Nemlig den Kamelæon farvede herinde smiley

• #13   19. sep 2003 Tag SFX´en, den kan gejles helt vildt, men alligevel er den kønnere end Neos´en som standard...
    SFX kan også holde til meget mere tun, hvis det skulle ske at du sku have sådan noget... Kig f.eks på min SFX, den har holdt i et år uden problemer.... Alt virker bare...
    SFX 4 -ever smiley

• #14   19. sep 2003 LOL @ Martin smiley

En SFX holder sgu ikke til mere end en neos..Og en Neos holder ik til mere end en SFX..
    Det kan du jo ik sige smiley Det jo individuelt fra scooter til scooter.
    Du fremhæver SFX ´en fordi du selv har en og syntes det en dejlig og holdbar scoot, men derfor kan du jo ikke sige at den holder til mere end Neos´en smiley
    Om han skal tage Neos eller SFX, ja det vel bare en smagssag som han må gøre op med sig selv.
    Man kan ik ihvertfald bare ikke sige den ene er bedre end den anden, det jo individuelt smiley
    Men ellers feee nok SFX du har.Rart at se en IKKE ENDU EN orange/blå repsol SFX smiley

• Michael D
    Michael D Tilmeldt:
    sep 2003

#15   19. sep 2003 Okay... Skulle aldrig have skrevet det her indlæg, jeg er blevet endnu mere forvirret end jeg var i forvejen...! smiley Men jeg tror det ender med at blive Neos'en... Min fætter har den, og det er den jeg måske skal købe, 8000, ny krumtap, lige sat forstærkninger i (yeah, whatever :)) Men det kan nå at ndre sig mange gange inden jeg køber en...! smiley

• Michael D
    Michael D Tilmeldt:
    sep 2003

#16   19. sep 2003 Okay... Skulle aldrig have skrevet det her indlæg, jeg er blevet endnu mere forvirret end jeg var i forvejen...! smiley Men jeg tror det ender med at blive Neos'en... Min fætter har den, og det er den jeg måske skal købe, 8000, ny krumtap, lige sat forstærkninger i (yeah, whatever :)) Men det kan nå at ndre sig mange gange inden jeg køber en...! smiley

• Michael D
    Michael D Tilmeldt:
    sep 2003

#17   19. sep 2003 Okay... Skulle aldrig have skrevet det her indlæg, jeg er blevet endnu mere forvirret end jeg var i forvejen...! smiley Men jeg tror det ender med at blive Neos'en... Min fætter har den, og det er den jeg måske skal købe, 8000, ny krumtap, lige sat forstærkninger i (yeah, whatever :)) Men det kan nå at ndre sig mange gange inden jeg køber en...! smiley

• Michael D
    Michael D Tilmeldt:
    sep 2003

#18   19. sep 2003 Okay... Skulle aldrig have skrevet det her indlæg, jeg er blevet endnu mere forvirret end jeg var i forvejen...! smiley Men jeg tror det ender med at blive Neos'en... Min fætter har den, og det er den jeg måske skal købe, 8000, ny krumtap, lige sat forstærkninger i (yeah, whatever :)) Men det kan nå at ndre sig mange gange inden jeg køber en...! smiley

• Michael D
    Michael D Tilmeldt:
    sep 2003

#19   19. sep 2003 Okay... Skulle aldrig have skrevet det her indlæg, jeg er blevet endnu mere forvirret end jeg var i forvejen...! smiley Men jeg tror det ender med at blive Neos'en... Min fætter har den, og det er den jeg måske skal købe, 8000, ny krumtap, lige sat forstærkninger i (yeah, whatever :)) Men det kan nå at ndre sig mange gange inden jeg køber en...! smiley

• Michael D
    Michael D Tilmeldt:
    sep 2003

#20   19. sep 2003 Okay... Skulle aldrig have skrevet det her indlæg, jeg er blevet endnu mere forvirret end jeg var i forvejen...! smiley Men jeg tror det ender med at blive Neos'en... Min fætter har den, og det er den jeg måske skal købe, 8000, ny krumtap, lige sat forstærkninger i (yeah, whatever :)) Men det kan nå at ndre sig mange gange inden jeg køber en...! smiley

• Michael D
    Michael D Tilmeldt:
    sep 2003

#21   19. sep 2003 Hvad satan skete der der...???? smiley

• #22   20. sep 2003 Tak for din kommentar til min SFX, HallucinatioN .
    Og du har nok ret... Det er en smagssag... Men jeg siger det kun fordi der ikke har vaeret nogle problemer med min, og jeg kender mange der har voldtunet deres SFXer og de kQre med det samme tun stadigvaek... Men han mA gQre op med sig selv og finde lemper og ulemper pA de 2 forskellige scootere...
    Ellers fed Ditech du har... Har givet den 10... smiley

• #23   20. sep 2003 Martin, vi takker ;P

• #24   14. nov 2006 JEg ville sige neos, da den er dejlig at kører på !..
    ingen problemer, sååe.

Kommentér på:
SFX eller Neo's???

Annonce