Til alle scooter ejere -> Kig Her!!!!! {{forumTopicSubject}}
Hey... Blev nakket idag efter skole af en mc betjent!! Jeg kom kørene fra skolen(aats) da jeg ser en politi bil køre op imod mig og en anden vi haved begge knækrør på! de kørte heldigvis forbi oz og vi kørte derud af med håndtaget i bund og så pludselig ser jeg denne mc betjent køre i modsatte side af vejbanen, og kigger i bak spejlet om han var på vej væk! jeg køre ufortrøden vidre indtil jeg kommer til et lyskryds, og det går som det plejer lige indtil han holder på siden af mig og Råber
"ind til siden, du ved godt hva jeg vil snakke med dig om"!!! Derefter spurgte han mig efter mig registrering, kørekort og forsikring og det havde jeg selvfølgelig på mig!!! derefter spurgte han mig om hva jeg havde på den, og jeg sagde bare at jeg havde udstødning, og dyse! jeg begyndte at pille mig knækrør af. Samtidigt da jeg er igang med værktøjet høre jeg i han`s( politi mandens radio) at de har stoppet en anden på Aalborg tekniske skole og de har konfiskeret den de svin! nå men så havde jeg fået røret af, og så havde han pillet vario skjoldet af og så siger han fanme at han ville have min vario, fordi at der ingen skive sidder i! og jeg står bare og tænker Fuck!! han ringede til noget auto halløj så de kunne komme og skrue min vario af med luft værktøj, men handukkede aldrig op så jeg beholdte min lovlige vario og min kaburator fordi han ikke gad og vente! så han tog mit rør og jeg fik en bøde på 500 kr og så måtte jeg trække hjem DOH! Så til alle scooter ejere: PAS PÅ!!! De jagter ALT og tager alt i Aalborg omegen og de ved alt om hvornår skole eleverne har fri, overnår vi køre osv. så bare et råd til jer ville være at i skifter til original rør, og smider skiven i igen for de nakker jer!!! Politimanden sagde at de jagter alt indtil Jul!! Så pas på!!!
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 1 Emner: 18 Svar: 97
jan 2004
Følger: 36 Følgere: 35 Scootere: 19 Emner: 37 Svar: 245
sep 2003
Følger: 1 Følgere: 104 Scootere: 8 Emner: 122 Svar: 1.418
blev stoppet på min her for ikke ret langtid siden med twin heh de tog ikke noget... han spurgte dumt om den er lovlig heh og det er den da ????
jun 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 1 Emner: 44 Svar: 465
mar 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 5 Emner: 2 Svar: 16
Kunne forstå du var total ophidset hvis du havde virkelig TUN på, men det har du jo ikke.
Så 500 kr fra eller til - som vi normalt siger
jun 2004
Følger: 18 Følgere: 17 Scootere: 1 Emner: 11 Svar: 186
sep 2003
jun 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 1 Emner: 44 Svar: 465
sep 2003
Til alle scooter ejere -> Kig Her!!!!!