264 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

* Hvilken scooter skal jeg købe? * * Hvilken scooter skal jeg købe? *

Hej...

Indenfor de næste 4-5 måneder skal jeg købe en scooter eller knallert. Den skal´se'fø'li være brugt!

Jeg har omkring 8000 til rådighed, og nu vil jeg gerne vide, hvad for en scooter skal jeg købe? Hvad er fedest, pænest og hurtigst? Bare kom med personlige meninger...

Jeg er ik interesseret i gamle knallerter, da jeg allerede har en 4gears....

Jeg har overvejet at købe en Sonic, men det er lidt kedeligt, synes jeg...

Så kom med din mening???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stort og tungt spejl og 4 billeder 550 kr.
  • Rengøre træterasse 1.500 kr.
  • Installer 3 pendel lamper 500 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Ophæng af spejl på badeværelse 500 kr.
  • Rodfræsning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  * Hvilken scooter skal jeg købe? *
  • #1   25. jan 2004 Jeg synes helt klart du skal købe en SR50, eller en yamaha BW's, jeg kan sige at jeg har været megt glad for min scooter,

Men hvis jeg var dig ville jeg klart købe en
    NRG...

BW's
    Neo's
    NRG
    SR50

min mening.-.

• #2   25. jan 2004 NRG, JOG den gammel, SONIC,
    du kan godt købe en jog til 6000 som er i god stand.. har selv en sonic er meget glad for den..

• #3   25. jan 2004 Okay....

Men hvaffor nogle scootere har mest motorkraft???

Jeg vil gerne have en scooter, der kan holde en ordentlig tuning...

• #4   25. jan 2004 Efter min mening skal du købe...Nrg..Stalker...du kan nok ikke finde så mange Nrg til sælg for 8000Kr men en Stalker kan du godt...!

• #5   25. jan 2004 Jah.. okay...

Men hvorfor skal jeg købe en stalker eller NRG???

• #6   25. jan 2004 Fordi de er både fede og er meget gode i motoren...og kan tunes meget :-o....!
    Og mange gejl muligheder...!
    Men det er jo også bare min mening smiley smiley

• #7   25. jan 2004 køb en sonic eller jog. nrg er for tung. har selv haft en.
    og sonic og jog kan gejles meget

• #8   25. jan 2004 køb den du sys er fed

• #10   25. jan 2004 Nej....

De fleste gider ikke bladre gennem alle siderne... Så derfor starter jeg et nyt efter noget tid... Så er der også nogle andre der svarer....

Hvis du har et problem med det, så foreslår jeg du lukker din Com...

For hver gang jeg starter et nyt indlæg, er der nogen nye forslag...

Så FAT!!!

• #11   25. jan 2004 Slap af han spørger bare....det er jo også dit eget valg...hvis vi f.eks siger Nrg....så køber du det nok ik alligevel...så du kan jo ik rigtig bruge indlægget til noget...der kommer jo bare 100 forskellige scootere...Stalker, Nrg, Sonic, Jog...!!!

• #12   25. jan 2004 Helt Klart en aprila sonic eller en yamaha jog FS de er nemmest at gøre fede og tune du kan en sonic er nem at tune og gejle bare du piller skiverne og sætter lidt tun i æører den en 80 stykker. en jog er nem og tune og gejle skjolde er billige og tun er der masser af og det er de fleste der har sonic eller jog. og det mener jeg.... min skal snart tunes og gejles det er billigt og nemt....!!!!!!!!

• #13   25. jan 2004 Jeg vil klart anbefale sonic eller MIN Jog FS årgan ´98 ! Ny gennemtunet motor, tilmed med MHR krumptap ! Jogén har billige reservedele, som fx. skjolde ! De er utrolig svære og dyre til alle andre modeller ! Jogén er en meget let scooter, derved bliver den også noget hæftigere i optræk ! Kort sagt, der er så mange muligheder ved en Jog, tænk over det smiley Min koster 7500 ..

• #14   25. jan 2004 SFX...

• #15   25. jan 2004 værken sonic eller jog.. begge er en gang perker kværn som er det værste lort.. en nrg har 4,4hk fra ny og bejer 79kg.. for tung =S kan i ikke håndtere en tung scooter er i for skod til at køre så i ska have det nemme begynder lort.. køb en NRG!! helt klart den du får mest ud af.. bare fordi alle har jog og sonic er den jo ikk god!

min mening..
    ELLER EN SSM =D den er fandme også fed men svær at tune rigtig groft

• #17   25. jan 2004 Det er fint nok...Mads N

Men når du så'n går rundt og spør' om altid muligt andet end scooter, som der er noget i vejen med at lave flere oplæg, så kan man godt blive "GRASATOS"...

Fint nok... Du nævner en hel masse... men jeg har også tænkt mig at købe den Scooter, som jeg synes er fed, jeg vil bare høre, hvilke der nemmest at tune op, og gejle... Det er meget rart at vide inden man køber sin Scooter,,

/ dude

Kommentér på:
* Hvilken scooter skal jeg købe? *

Annonce