{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

Tomas H
Tomas H
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 8

Ny mini-crosser, hvilken? {{forumTopicSubject}}

Hej. Håber lige i kan hjælpe mig lidt her=)

Jeg skal have mig en mini crosser, som jeg "bare" skal bruge til sjov og kørsel på græs (evt. lidt blær..) osv. Så jeg vil ikke hoste op med det hel store. Ved godt man skal op på de 8000-15.000 kr. før man får en bike der virkelig kan holde sig i lang tid.

Så det bliver altså det man vel kalder en "kinabike"... jeg vil maks. give ca. 2000 kr. Ved godt det ikke er det bedste kvalitet, men hvis den bare kan holde lidt over 1 år uden de store skader så vil jeg være rigtig glad. smiley

Spørgsmålet er bare; hvilken mini crosser skal jeg tage? Der er jo nogle stykker på markedet. Inde på Macca.dk kan man få dem til 800 kr. men det er vist osse det aller ringeste kvalitet... kæden er nærmest lavet af plastic kan man se :S så ikke derfra i hvert fald..

Nå, men jeg har især kigget på disse :

(link fjernet) Fra skagen-pocketbike til 2000 kr.

(link fjernet) til 1300 kr. (står sat ned fra 2800 kr, men det skal man vist ikke lige stole på, vel?)

Det er jo 2 vidt forskellige modeller, den fra skagen er lidt mere "fyldig".. den fra svhandelscenter har kun 0.5 liter tank... hmm? er det nok for ca. 20 minutters kørsel på "fuld drøn"?

Må indrømme at jeg hælder mest til den fra skagen-pocketbike.. men hvad siger i ?? Hvad ville i vælge ? og hvorfor?.. ved i hvilken en der er bedst kvalitet??

Eller evt . anbefale et anden crosser til maks 2000 kr. fra evt. andet site??

På forhånd tak smiley Håber på nogle seriøse svar smiley

V.H. Thomas

PS: lige et extra spørgsmål : Jeg spurgte Skagen-Pocketbikes kundeservice om jeg skulle samle noget hvis jeg købte deres crosser... Der blev sagt at jeg kun skulle montere styret... er det svært?? vil sige at jeg er rimelig noob ang. det der.. så må ikke være alt for svært :)))

Ellers noget andet jeg skal vide med soådan nogle 2 hjulet små pocket crossers?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny mini-crosser, hvilken?
Kommentér på:
Ny mini-crosser, hvilken?

Annonce