{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1'taller
  • #1   28. jan 2004 nu er jeg eder røvme træt af folk der bliver ved med og brokke sig over de der spasser røve der gir 1 ved godt det er pisse ireterende men lev med dt det er ikk verdens uder gang med alle skriver det hele tiden.. det er sku da ikk nogen tude klub.. ikk direkte til dig martin for du tuder ikk men der er fandme mange der næsten sider der hjemme og tuber fordi de har fået et 1 tal..

• #2   28. jan 2004 http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4396 byder i ik velkommen smiley

• #3   28. jan 2004 Jeg synes også et er en tand for latterligt at pyller over et 1 tal.... hvis jeg selv skal sige det så er jeg fucking ligeglad med det pointsystem... jeg er her kun for at kigge og få lidt mere viden omkring scooter/ knallerter... så for mig virker det total latterligt at være sur over et pisse ligegyldigt 1 tal....
    Dette er ikke kun til Martin S men også jer andre der bliver ved med at lave disse inlæg omkring de skide 1-2 taller.
    Og Martin S du skal ikke føle jeg trådt på for du er ikke den eneste....

Og så en ting mere HOLD OP MED AT LAVE INDLÆG OMKRING AT FÅ EN STEMME.. I SKAL NOK FÅ NOGLE.

Dejligt at komme af med det man har på hjertet smiley

• #4   29. jan 2004 til karol W

jeg spurgte bare om mand kunne slippe af med dem igen......... og det var enlig det eneste formål med dette debat indlæg......... så find din no'en der tuder over det,,, og så kan du skrive dit lort til dem.....
    ps: der stå faktsik at debat indlægget handler om 1'taller du behøver jo ikk at kigge se hvis du synes det er prvo,,,,,,
    ;p

• #5   29. jan 2004 Man kan godt slippe af med dem, hvis det er at jeg gider at RETTE flere 1000 stk. som har fået dem.

• #6   30. jan 2004 hmmmm surt mand.........

Kommentér på:
1'taller

Annonce