{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på min !
  • #1   11. jul 2007 Ved det ikk helt, men ihvertfald en 6-7kg måske mere, men den er godt nok fin

• #2   11. jul 2007 vil sige maks 5000kr

men mellem 4000-4500kr

• #3   11. jul 2007 (Team-Prof-Tuning) Jazper / : Hvorfor ikk mere?:)

Anders N: Jeg mener det samme smiley

• #4   11. jul 2007 har selv haft 5 4gear og har os haft nogle som har været fuldstændigt renoveret, alt er blevet skiftet / lavet + malet men alligevel er det højste jeg har kunnet få være 4,5kg hvis vi snakker priser i 7kr vil folk heller købe en scooter eller måske en billig rmx . 4gear er ikke så eftertraktede mere som de har været efter alle de nye gear maskiner er kommet på market .

• #5   11. jul 2007 Man kan jo ikk sige en pris sådan lige.. Den er vildt flot meeen vi har ikk hørt hvordan den lyder i motoren så det lidt svært smiley

• #6   11. jul 2007
    Jens N

De er ikke eftertraktet nej, for 2år siden var der over 15 yamaha 4gear i byen og rundt omkring nu er der 4 tilbage , og der vare langt over 25 maxier, nu er der maks 7 tilbage, og før hen var der mange flere af de gamle knallerter der er næsten ingen tilbage alle folk i dag vil have scooter eller noget andet seriøst der er virkeligt ikke mange der vil have fat i dem mere .

• #7   11. jul 2007 det er rigtig det som (Team-Prof-Tuning) Jazper / sådan var det også i min by. de er ik ret meget være mere.

• #8   11. jul 2007 folk tar jo bare overpris for dem . de udgår lige så stille før i tiden havde de fleste sku 4gear og alle have dele til dem . der er ikke mange af dem tilbage. kender os en der har renoveret yamaha 4gear i 20år og han lavede ikke andet han havde sit eget værksted og han har altid lavet dem sidste år måtte han lukke sit værksted fordi de ikke kunne gå rundt mere han kunne ikke sælge dem mere folk vill ikke købe dem mere der var ikke mange der købte dele mere osv, så nu er han begyndt at lave biler .

• #9   11. jul 2007 det skal du jo sige fordi du selv køre 4gear. da jeg var mindre var min yndlings knallert os yamaha 4gear , men nu har jeg sku fået øjnene op for noget der er bedre .

• #10   11. jul 2007 Jens N

lyt godt til mig ..

Vis du bor i en lille stor by " du ved hvad jeg mener " så køre du en stille og rolig tur, så køre du over til de ældre mænd " 40 - 60 " årige de er vildt meget intra i dem . jeg mødte en til min by fest da jeg kørte lidt rundt han vinkede mig ind og sagde den var flot..
    han tilbød mig 7600 kr ..

• #11   11. jul 2007 glem det smiley ^

opsøg gamle mænd som er intra i sådan noget her de vil give mange penge .. !

Kommentér på:
Pris på min !

Annonce