{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kreidler vs puch monza
  • #1   12. jul 2007 begge er noget lort.
    køb yamaha.
    der findes mest til yamaha 4g og den har membran indsugning som er klart bedre.
    prøv dog at finde en CDI tænding, da de gamle tændinger altid står af ved platinerne.


  • #2   12. jul 2007 kreidler er klart dyrest reservedelene er også dyrere

  • #3   12. jul 2007 Hvad der er dyrest er der ingen grund til at svare på, da du ville vide det hvis du havde gjort et minimum af indsats inden du postede.

    Men resten af spørgsmålene:

    Kreidler er klart nemmest at få til at rende stærkt, og den holder oz klart bedst til det. Monza er en dejlig knallert, jeg er selv stor fan, men den kan ikke på nogen måde sammenlignes med en Kreidler, hverken hvad hastighed, køreegenskaber og stabilitet, ell kvalitet angår.



  • #4   12. jul 2007 yamaha, ska man ha

  • #5   12. jul 2007 PS: Tommy aner ikke hvad han taler om. De ting han skriver om at man kan finde flere dele til Yamaha, at den som den eneste er membranstyret i indsugningen, og at platiner ind i ml skal indstilles og/ell udskiftes er sandt. Men at kalde en Kreidler for noget lort er fuldstændig ude i hampen. Mig bekendt har der aldrig været produceret noget i bedre kvalitet end en Kreidler, hvilket oz populært sagt er årsagen til at fabrikken i sin tid gik fallit. De solgte for få stumper, fordi Kreidlere er ren super kvalitet.

  • #6   12. jul 2007 ja du har ret i at kreidler gik kong kurs pga for lidt reservedele salg.. jeg har nemlig 2 stk puch monzaer, og jeg er blevet tilbudt at bytte med 2 kreidlere.. de er dog ikke i så god stand, men kan begge køre. jeg har altid holdt meget af puch monza, men tænkte at det måske var på tide at prøve noget nyt, og så tænkte jeg strakt, kreidler :b..

  • #7   12. jul 2007 Sføli har jeg da ret:p

    Opdagede lige at dine to Monzaer er dem jeg smed en velkomst på for lidt siden:D

    Du ska sføli lige lure på hvor slemme de Kreidlere er, men hvis det er de gode gamle tre-gears (ell med flere gear end det), og de er tålelige, har du mulighed for en kanon handel. Selv ret sølle Kreidlere er penge værd, og helt ærligt? jeg har selv haft flere af begge typer, incl en deeejlig Monza juvel 4x, og både RMC Electronic og Mustang (en offroadlignende Kreidler), og selv om jeg ER vild med Monzaer, er Kreidlerne altså i en anden klasse.

    (men, lige nu ville jeg nu helst ha en Juvel igen, go figure***gg*)


  • #8   12. jul 2007 YAMAHA FS1 4 GEAR KLASSE MASKINE

  • #9   12. jul 2007 Det spurgte du ikke om! Kreider er den knallert de har fået til at køre hurtigst, med Van Veen motoren på ca. 240 km/t tror jeg det var. Men kreidler er dyrest og hurtigst. Puch monza er nemmest og holder til flest tæsk smiley

  • #10   12. jul 2007 kreidler

  • #11   25. jul 2007 eftersom jeg ved mest om puch motorer syntes jeg at de er nemmest at tune osv.
    men hvis vi taler kvalitet, holdbarhed og prisklasse er og forblir kreidler det bedste du kan få.


Kommentér på:
kreidler vs puch monza

Annonce