sonic stjålet {{forumTopicSubject}}
Sorry, jeg ved godt at jeg har posted dette topic en gang før, men det blev skubbet til de næste par sider på ingen tid, og jeg er lidt desperat ;s
Min Sonic er lige blevet stjålet, her for 2-3 uger siden i Birkerød*. Havde næsten lige givet 10.000 for den :'/ men hvis i er blevet tilbudt en Aprilia Sonic med nedenstående kendetegn, bedes i skrive til mig i dette topic, eller på min mobil** (please).. fuck jeg savner den
Kendetegn:
- Den er (var) helt sort med glans
- Forreste blinklys, grisetrynen, spoilen og baglygteglasset var med carbon effekter (sølv og sort i tern)
- chokeren lå og dinglede nede ved fødderne i noget lignende en ledning med et ødelagt håndtag
- Der sad en rød knap på handskerummet under tændingen, i stedet for den lås man sætter nøglen i, for at låse handskerummet op
- Den forreste fælge var blå
- Baglygten lyste hvidt (hvidt baglygteglas)
- Bagbremsen skriger ad helvedes til når man hiver i den
- Båthornet var fuldstændig tunet med sådan en kompresser med en slange, der delte sig i to hen til sådan nogle horn. Det er muligt at se igennem grillen, men kan tydeligt høres på lang afstand.
Som sagt hvis i bliver tilbudt sådan en, eller tilfældigvis ser den i jeres by, please kontakt mig selvom den højst sandsynligt har fået skiftet nogle skjolde ud
* Birkerød - Rudersdahl kommune
** 61-38-37-98
Der er 1000 kr i dusør
dec 2006
Følger: 105 Følgere: 100 Scootere: 3 Emner: 52 Svar: 1.067
jun 2006
Følger: 56 Følgere: 55 Scootere: 16 Emner: 105 Svar: 549
sonic stjålet