{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
404 visninger | Oprettet:

DIV. morgen Spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hey jeg køre rundt med Team Speed ||, og når jeg kigger på alle de andre scooter med det samme, så har de tit meget små kølere, også spørger jeg bare er min køler jeg har købt til en Gilera Runner 180 ccm, så er alt for stor til den ?

Spørgsmål 2, jeg har opgivet at sætte Tomasalli greb på da jeg ikke kan finde ud af hvilket kabel det er jeg skal bruge, hvilke kabler har i ander brugt. for hvis jeg køber Shoker kabel til sonic som det anbefales, så sidder der alt muligt underligt gejle på, så det ikke kan sidde på, men er det fordi jeg skal købe uoriginalt ?

Spørgsmål 3, jeg er ved at tilkøre min cylle men har kommet en go slat olie i, og den ryger rimelig meget, er der normalt, eller skal jeg spare på olien ?

Spørgsmål 4 jeg har købt dette her vario skjold, som jeg ikke lige pt kan finde billede af, men det er et gejlt et som tit ses på en yamaha Jog, der er en del udskæringer fra fabrikken. men når jeg samler det med indmad og det hele så rammer den det der tandhjul der sidder i forlængelse med kickstarter, og den barbere mit blæserhjul inde i vario. hvorfor gør den det, for den gør det ikke hvis jeg fjerner fjederen, men så kan den heller ikke bruges rigtigt... ?

Mvh Daniel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DIV. morgen Spørgsmål
Kommentér på:
DIV. morgen Spørgsmål

Annonce