{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
198 visninger | Oprettet:

Scooter Jog {{forumTopicSubject}}

HeY smiley

Jeg går og tænker på at købe en jog .. jeg har en yamaha 4 gear lige nu men den er pæn ulovlig.. og den skal heller ikke smadres.. det er mere eller mindre et mester værk smiley skal lige ha taget nogle billeder så skal i bare se smiley

Tilbage til jog'en... mit spørgsmål er hvad skal jeg gå efter? mht. årgang - speciele ting man skal kigge efter når man køber den som helst skal være iorden.. ?

jeg vil helst ha en lovlig jeg kan pille skiven ud af og måske en ny cdi tænding (er det ikke det, det hedder ?:D ) hva render den så? hvis jeg nu siger omkring 60 er skiven så nok smiley ?

I håber om en god vejledning

DoolEys

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scooter Jog
  • #1   25. sep 2003 Kort sagt, så skal du tjecke ALT der kan tjeckes.

Rigtig mange af de jog´er der kører på de danske veje er sminkede lig.

Alt skal virke. Ellers så hold dig fra dem.

De er i øvrigt også alt for dyre, når man tager i betragtning hvad man får for pengene.. Kig hellere efter f.eks en Sonic eller en piaggio typhoon m.fl..!

• #2   25. sep 2003 Kort sagt, så skal du tjecke ALT der kan tjeckes.

Rigtig mange af de jog´er der kører på de danske veje er sminkede lig.

Alt skal virke. Ellers så hold dig fra dem.

De er i øvrigt også alt for dyre, når man tager i betragtning hvad man får for pengene.. Kig hellere efter f.eks en Sonic eller en piaggio typhoon m.fl..!

• #3   26. sep 2003 hmm smiley

Ved absolut intet om scootere .. =/ så jeg må jo bare gøre mit bedste og bruge en smule sundfornuft ..'

Jeg troede sådan set at scootere lå på det samme niveau penge mæssigt.. ? er egentlig ligeglad med hvad det er for en.. bare den er rimlig pæn i formen.. og helst ikke alt for dyr i reserve dele..

• frederik p
    frederik p Tilmeldt:
    sep 2003

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 14
    #4   4. dec 2003 tjek min jog ud, den holder i mange år endnu da jeg har totalt renoveret den i stelet, tjek den her sælges på grund af at jeg hellere vil ha en rmx. http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2651

Kommentér på:
Scooter Jog

Annonce