Scooter Jog {{forumTopicSubject}}
HeY
Jeg går og tænker på at købe en jog .. jeg har en yamaha 4 gear lige nu men den er pæn ulovlig.. og den skal heller ikke smadres.. det er mere eller mindre et mester værk
skal lige ha taget nogle billeder så skal i bare se
Tilbage til jog'en... mit spørgsmål er hvad skal jeg gå efter? mht. årgang - speciele ting man skal kigge efter når man køber den som helst skal være iorden.. ?
jeg vil helst ha en lovlig jeg kan pille skiven ud af og måske en ny cdi tænding (er det ikke det, det hedder ?:D ) hva render den så? hvis jeg nu siger omkring 60 er skiven så nok
?
I håber om en god vejledning
DoolEys
jul 2003
Følger: 25 Følgere: 25 Scootere: 1 Emner: 24 Svar: 1.256
Rigtig mange af de jog´er der kører på de danske veje er sminkede lig.
Alt skal virke. Ellers så hold dig fra dem.
De er i øvrigt også alt for dyre, når man tager i betragtning hvad man får for pengene.. Kig hellere efter f.eks en Sonic eller en piaggio typhoon m.fl..!
jul 2003
Følger: 25 Følgere: 25 Scootere: 1 Emner: 24 Svar: 1.256
Rigtig mange af de jog´er der kører på de danske veje er sminkede lig.
Alt skal virke. Ellers så hold dig fra dem.
De er i øvrigt også alt for dyre, når man tager i betragtning hvad man får for pengene.. Kig hellere efter f.eks en Sonic eller en piaggio typhoon m.fl..!
aug 2003
Følger: 6 Følgere: 4 Scootere: 1 Emner: 4 Svar: 77
Ved absolut intet om scootere .. =/ så jeg må jo bare gøre mit bedste og bruge en smule sundfornuft ..'
Jeg troede sådan set at scootere lå på det samme niveau penge mæssigt.. ? er egentlig ligeglad med hvad det er for en.. bare den er rimlig pæn i formen.. og helst ikke alt for dyr i reserve dele..
sep 2003
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 14
Scooter Jog