kilerem på igen? og blæserhjul af? {{forumTopicSubject}}
heej sg.. for ca 2 uger siden blev min kobling ødelagt (tror det er koblingen) ved at en person kørte på min hot med bundgas og bremserne inde.. efter et stykke tid kunne den pludselig ikke kører mere, og så gik den ud.. den started fint, men døde når den fik gas.. nu har jeg fået den hjem, og har taget rem og kobling af.. så skulle jeg lige se om den godt kunne starte og få gas uden at gå ud, og det ku den.. nu er det så jeg skal ha koblingen og remmen på igen, hvilket er fuldstændig UMULIGT!!... troede at hvis jeg trykkede remskiverne helt sammen, og pressede remmen ned i ville det være muligt, men det kunne jeg ikke.. så ville jeg skrue blæserhjulet ved vario af, men den bolt rykkede sig ikk, så pludselig kunne jeg se at lufttoppen begynte og dreje rundt og så var jeg glad, lig indtil jeg så der begyndte at komme små metal splinter uden om bolten, så stoppede jeg.. så ka IKKE få det fandens blæserhjul af.. har ingen ide om hvad jeg skal gøre for at få min rem på, håber nogle kan hjælpe, og også gerne hvad der ka være galt med min scooter, hvis det ikke er koblingen?
På Forhånd Tak!
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 28 Scootere: 4 Emner: 57 Svar: 199
apr 2007
apr 2007
dec 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 7 Emner: 317 Svar: 1.060
apr 2007
kilerem på igen? og blæserhjul af?