353 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hjælp ang TS"
hjælp ang ts
har et problem når jeg har haft bundgas et stykke tid og gasser ned . når jeg så giver bundgas igen så tager den 100 år om at komme op i omdrejninger igen.. kan det være tændspole eller cdi box d...
har et problem når jeg har haft bundgas et stykke tid og gasser ned . når jeg så giver bundgas igen så tager den 100 år om at komme op i omdrejninger igen.. kan det være tændspole eller cdi box d...
Skrevet af: Simon A - 14. sep 2009
Problem ang. køling af TS.
Hey drenge.. Jeg har et problem med mit Ts, det bliver MEGET varmt. jeg har en speedfight køler og en hebo rørkøler på. Udover det har jeg en righetti ridolfi termostat på. det er væske på, og der er...
Hey drenge.. Jeg har et problem med mit Ts, det bliver MEGET varmt. jeg har en speedfight køler og en hebo rørkøler på. Udover det har jeg en righetti ridolfi termostat på. det er væske på, og der er...
Skrevet af: Mathias - Smeden ! - 7. aug 2007
Hjælp ang. leje!
Hejsa. Idag skulle jeg have samlet min TS motor færdig. Det var ink. lejere i krumtappen. Så finder jeg ud af, eftersom at lejerne havde været i fryseren og sat i, at da det var "tøet" op igen, at le...
Hejsa. Idag skulle jeg have samlet min TS motor færdig. Det var ink. lejere i krumtappen. Så finder jeg ud af, eftersom at lejerne havde været i fryseren og sat i, at da det var "tøet" op igen, at le...
Skrevet af: - KRT' Mathias. TS Jog RR - - 7. okt 2011
Spar penge på din forsikring
maj 2005
Følger: 110 Følgere: 111 Scootere: 4 Emner: 238 Svar: 1.195
aug 2004
Følger: 32 Følgere: 30 Scootere: 5 Emner: 325 Svar: 652
dec 2006
Følger: 57 Følgere: 57 Scootere: 7 Emner: 33 Svar: 64
nov 2003
Følger: 309 Følgere: 310 Scootere: 5 Emner: 87 Svar: 9.912
dec 2005
Følger: 30 Følgere: 29 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 53