{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
200 visninger | Oprettet:

¤VINTER KLATGØRNING ¤ HJÆLP¤ ????????? {{forumTopicSubject}}

Hey people!!!!

Nu er jeg igang med at sætte nogle gamle skjolde på dyret!! for der ble sku ikk til en vinter scooter i år!! såå jeg må nøjes med nogle gamle skjolde!!

Såå kommer mit spørgsmål!!!!! Er der ikk nogle der kender et middel (Smørre midden???) som man kan smøre sin mtor blok og inderskærme ind i; sårn det ikk begynder at ire så malingen på motor blokken falder a???? hjælp mig!!

Pleas!!!!

Ps. det er den blo honda!!

///SIMON///

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ¤VINTER KLATGØRNING ¤ HJÆLP¤ ?????????
  • #1   2. okt 2004 hehe jamen min motor blok er auto lakeret over det hele såå det er gjort!!

Hmm ved jeg ikk rigtig for det er sku et styk at køre for at få en walla og en tuborg! ehe!!!

• #2   2. okt 2004 Du skal putte textyl på! Det er sådan noget spray som i starten er lidt flydene men bagefter bliver det tykt og klistret.. Det vil godt nok tiltrække lidt sand og skidt så det ikke ser så pænt ud, men det sørger for at det ikke ruster / irer og den slags. Du skal bare putte det på en gang og så når det er forår kan du skruppe det af med en stiv børste og varmt sæbevand. Det er jo også det der hedder textyl behandling som mange også får gjort ved deres biler..

Kommentér på:
¤VINTER KLATGØRNING ¤ HJÆLP¤ ?????????

Annonce