{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
319 visninger | Oprettet:

uduelig mekaniker... {{forumTopicSubject}}

Hey gruppe, nu har jeg personligt lavet mange scooter igennem tiden, og jeg er i det problem at jeg har smidt min senda til mekaniker fordi der stadig var garanti på, men fordi jeg havde kørt 1400 måtte der lidt overtalelse til af min søsters mand, når men sådan her starter det,

min senda midster gnisten når den bliver varm.

jeg fejlsøger og finder ud af at problemet ligger i stratoren,

jeg smider den til rep og siger det jeg ved, men han lytter ikke, fint nok hvis han er så sikker.

men efter mange forgæves opkald, tager han den endeligt 2 uger efter, og konstatere jeg havde ret. MEN! han har ingen svinghjulsaftrækker, og den skal bestilles fra spanien.. hvad er det for en mekaniker som ik har en svinghjulsaftrækker??..

godt nok.. han får den hjem har i sidste uge efter 4 ugers venten... og, han piller svinghjulet af,
jeg tager ned og besøger ham med min søsters mand, og han har ingen anelse om hvad han laver, sammen med 2 andre.. så lodder de lidt der, så lodder de lidt her, og lige lidt hjælper det.. efter en time skrider jeg...

nu har jeg det problem at han ikke er færdig efter 5 uger, og jeg skal bruge min dejlige senda.. hvad kan jeg gøre? kan jeg ringe til derbi og bede dem om at kigge på den,
for har på mistanken at den aldrig bliver lavet dernede... fordi han nægter at bestille et nyt svinghjul, pga det er så dyrt også skal han ligge inde med det længe hvis det ikke er det......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  uduelig mekaniker...
Kommentér på:
uduelig mekaniker...

Annonce