{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

Pas på jeres scootere :'( {{forumTopicSubject}}

Til jer der ikke har læst det..
Der er billeder i profilen, og kommer en film ind, inden længe!
Pas på jeres scooter derude..

Det starter med at jeg skulle ned og hente noget smør på tanken.
Jeg går ned i vores skur, for at hente min cykel, og ser så at min Neos er væk. Jeg kigger først ud i den lille gård vi deler med de andre der bor i lejligheden, for at se om den er der, men det er den ikke. Nu går det op for mig at hun er blevet stjålet.

Jeg tager min cykel og cykler rundt til alle små stier i Varde, leder i Isbjergparken, Fritidscentret og alle mulige andre steder - Uden held.

Efter det mistede jeg håbet, og var på vej hjem af. Pludselig kommer jeg i tanke om at de måske har kørt den ned til Varde Å, og stilt den eller noget, derfor cykler jeg derned.

Da jeg kommer derned, ser jeg det værste syn længe smiley
Min Neos står på en lille sti ud til vandet, næsten alle skjolde ligger spredt på stien, olieblanderen er flået af, ledninsnettet er skåret halvt over, og mit sæde er væk.

Jeg samler alle mine ting, og leder efter mit sæde. så kommer der en mand, der bor i en lille båd på havnen, og spørger hvad jeg leder efter. Svarede så at jeg ledte efter et sæde til min knallert. Så spurgte han om det var min der holdte derovre, og jeg svarede ja. Så sagde han at han samlede den op fra åen i morges, ved hjælp af to tyskere der kom forbi. Den eneste grund til at den ikke var gået helt ned til bunden af å'en var, at forhjulet havde sat sig fast i en snor, som holder en båd.
Han fortæller også at "Båd klubben", eller sådan noget, havde meldt det til politiet, og jeg skulle ringe ind og sige at jeg har hentet den.

Der er vand i hele motoren, mit ledningsnet er bollet, mit sæde er væk og skjolde er flækket og ridset.

Den kørte så pisse godt. Har aldrig haft en bedre scooter end den.

R.I.P <33

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pas på jeres scootere :'(
Kommentér på:
Pas på jeres scootere :'(

Annonce