{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
347 visninger | Oprettet:

Torsdag d 27nov :/ {{forumTopicSubject}}

Tisdag d. 27 Novmeber kl 7.49 køre der en 18årig belist ud foran mig, hun overholder ikke sin vigepligt, og jeg køre direkte ind i siden på hende. Og hastigheden jeg kom med holder jeg for mig selv, for som i alle nok ved, ser politiet tit og kigger herinde smiley
Ambulance folkene og Politiet blev tilkaldt, og mente at jeg havde været utrolig heldig, der går nok lidt tid inden jeg kommer ud og køre igen, da jeg skal gå med skinne på i 6uger, og skal opereres d 10 Januar, fordi mit korsbånd er revet over, og ledbånd, og mindre skader på menisken. Scooteren blev taget med af falck, efter lidt drillerier fra min far's side smiley noget med at scooteren forsvandt ud i den blå luft xD men til sidst lykkedes de at finde scooteren igen, smiley
Som mange siger, og påstår, at man skal betale for bilens skader er det løgn i mit tilfælde, jeg får erstatning for scooteren, samt lakering, og svige og smerter, og hvis jeg evt. for meen efter det her.
Den 18'årige bilist som kørte mig ned, har allerede mistet kørekort, så der er vidst ikke i tvivl om hvem der har skylden, hverken fra min side eller politiets, da jeg også har 5 vidner der står klar på min side.
Jeg vil en af dagene lige smutte et smut ud forbi branstatioen og tage et par billeder, og kan kun sige, scooteren ser ikke special køn ud! Og skal også lige forbi citroen og have taget et par billeder af bilen smiley
Takker mange gange min hjelm smiley og at jeg stadigvæk har mit gode humør i behold smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Torsdag d 27nov :/
Kommentér på:
Torsdag d 27nov :/

Annonce