{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Haha vi blev "fanget" idag :D:D {{forumTopicSubject}}

Yeees. Her det sidste stykke tid har mig og min kammi haft lidt probs med scooterne. Min er nu endelig ved at være der. Mens hans fungere slet ikk. Og har været ude af funktion de sidste 3 dage. Dvs mandag/tirsdag/onsdag . Har jeg været så flink at give ham et lift. Samtidig i de 3 dage har vi haft jagt med panserne efter hånden 4 gange - ja midt i storby vi kør jo, så hva kan man forvente. Men så her idag gad min ikk rigtig (er lavet). Og han havde fået hans midlertidigt lavet smiley Fungerede dog slet ikk, gik konstant ud. Men så gav han jo mig et lift. Og idag gad vi ikk igennem stor trafik og møde panser igen, så vi tog side vejen, men typisk så holder panser sgu også der.. Og vi vender om, og vupti så går hans maskine sgu ud ^^ Det fedeste her er, at vi gætter på de efterhånden kender min smt, men ikk min kammis runner der. Betjenten kommer hen i bilen, ruller vinduet ned og siger "Pff. Amatører, i ikk så gode til at gemme jer, i må blive bedre" Og kør så igen :D:D

Her kunne vi sgu ikk tænke andet end, at han sgu bare vide det var os han havde jagtet de sidste 3 dage, bare på en anden knallert smiley :D

Haha. Mega griner oplevese - skulle lige dele den med jer - ku være man skulle ha været der. Ved ikk ^^

-Skovbabz.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Haha vi blev "fanget" idag :D:D
Kommentér på:
Haha vi blev "fanget" idag :D:D

Annonce