98 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "ssm eller jog"
ssm eller jog?
´jeg kan selt ikke bestemme mig til hva for en af dem jeg skal have. kan i ikke nævne nogle golde ting og nogle ikke så gode ting om dem. om fart og optræk og holdbarhed. og køre egenskaber og sådabn...
´jeg kan selt ikke bestemme mig til hva for en af dem jeg skal have. kan i ikke nævne nogle golde ting og nogle ikke så gode ting om dem. om fart og optræk og holdbarhed. og køre egenskaber og sådabn...
Skrevet af: <SYLVEST > - 25. jun 2007
SSM ELLER JOG!..
Heej mig og min mor har haft en lille diskution , om hvad der er bedst hun sys ikke jeg skal have en street magic da den ser så åbent ud hun sys heller med en jog , så sagde jeg vi kan se hvad folk s...
Heej mig og min mor har haft en lille diskution , om hvad der er bedst hun sys ikke jeg skal have en street magic da den ser så åbent ud hun sys heller med en jog , så sagde jeg vi kan se hvad folk s...
Skrevet af: Champen! * - 9. okt 2006
JOG ELLER SSM?
Jeg ka fandme ik finde ud af om jeg skal købe en SSM eller en Jog?... Hva sys i?... :-/
Jeg ka fandme ik finde ud af om jeg skal købe en SSM eller en Jog?... Hva sys i?... :-/
Skrevet af: Zil . - 5. jul 2004
Spar penge på din forsikring
dec 2003
Følger: 23 Følgere: 23 Scootere: 2 Emner: 23 Svar: 750
maj 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 2 Emner: 133 Svar: 927
sep 2003
Følger: 27 Følgere: 27 Scootere: 6 Emner: 27 Svar: 133
maj 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 2 Emner: 133 Svar: 927
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 1 Emner: 15 Svar: 79