{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til kæde
  • #1   29. dec 2007 GrækereN - okay, ringer og høre cykelhandleren imorgen..

''-¤ SØGER JOG BILLIGT ¤-'' ^ - nej det er den ikke, men selvom den blev strammet helt ud, så vil den stadig være monster løs og hænge som den gør nu smiley

• #2   29. dec 2007 du sliber toppen af den lille runde dims der holder ledene sammen, og så hamrer dne ud med et dorn... meget nemt.. de fleste cykelhandlere har kun til cykler.. thansen har en til knallerter men det er nemmest og billigst med vinkelsliberen og dornet

• #3   29. dec 2007 Eigil - okay, lyder fornuftigt nok synes jeg, men hvordan skal jeg så sætte kæden sammen igen? for jeg skal jo slibe den runde dims, og så bliver den vel ubrugelig bagefter? eller hvad? :s

• #4   29. dec 2007 jamen du skiller den jo bare ad på samleledet, tager et led af kæden (eller hvor mange det nu er) og bruger det samme samlerled igen!

og da det er en kvalli crosser, burdte der vær samleled på den.. nogle gange svært at finde..

• #5   29. dec 2007 Eigil - jo der er et samleled som ser anderledes ud end de andre, men kigger på det imorgen for jeg forstår ikke lige det der med at slibe den der dims :s

• #6   29. dec 2007 du tar bar en slibeskive, og slibe toppen af dne runde dims der holder ledene sammen... pas p ikke og slib for meget i leddene, kun selve den runde dims... rulle eller hva pokker man kalder det

• #7   29. dec 2007 LOL! det er fandme ik noget med klymetetoder eller hva fanden du nu vil kalde det! har haft en knallertkædespriner, men da jeg skulle korte kæden op på min (LUFTKØLEDE) 80cc, gik lortet i stykker... det med vinkelsliberen, medmindre du er meget bange for den, og holder den 1-2 meter fra dig selv, så er det faktisk næsten nemmere!

Kommentér på:
Hjælp til kæde

Annonce