Politi anmeldelse? {{forumTopicSubject}}
Modtog igår et brev fra en jeg havde solgt en knallert til i August (en fra juni med plade) - Jeg har flere gange henvendt mig for at få dig til at sende registrerings attesten så jeg kan få min knallert forsikret bla bla bla hvis jeg ikke har modtaget den fra i dag. 8 dage, vil jeg trække pengene tilbage fra din konto og i værste fald politi anmelde dig.. Ca. hvad der stod i brevet
Det sjove er bare at jeg havde glemt og give attesten og ekstra nøglen med da fragtmanden var her og hente den. Jeg sender så efterfølgende begge dele og kommer derefter i tanke om jeg havde sendt nøglen til 4 gearen (DOH) jeg får ham til at sende nøglen tilbage og sender den rigtige nøgle !BUSTED! derved må han jo have modtaget attesten?
Kan han overhovedet gøre noget hvis jeg ikke sender den, for vil egentlig skide ham et stykke når han bare kommer med trusler og ikke har kontaktet mig andet end den ene gang?
dec 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Scootere: 2 Emner: 26 Svar: 89
okt 2004
Følger: 43 Følgere: 42 Scootere: 7 Emner: 362 Svar: 2.734
apr 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 1 Emner: 21 Svar: 1.752
mar 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 8 Emner: 65 Svar: 2.175
Men hvis manden ikke har modtaget den og den ikke kommer frem.
Så SKAL du på motor kontoret og bestille en ny genpart og den kan du så få bestilt så at de sender den direkte fra CMR og til den nye ejer.
Det koster vist et beløb på 50 kr hvis du er uheldig
OG han kan ike bestille den
Tro mig jeg kender alt til de reg attester og hvordan de gør det...efter min sidste handel med min sr.
Så har du nogle spørgsmål så send en PM
jan 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Scootere: 2 Emner: 186 Svar: 556
Politi anmeldelse?