{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
326 visninger | Oprettet:

Smx tager ikke fat {{forumTopicSubject}}

Det hele startede med at jeg skulle hjem fra arbejde, jeg sætter mig op, og fare derudaf ( Self. varmede jeg den lige en 4-5 minutter i tomgang først ).
Pludselig begynder den at trække mindre og mindre selvom den tager omdrejninger. Jeg skiftede rundt i gearene, hvilket stadig ikke gav nogen effekt, den tager bare frit omdrejninger uden at den trækker det mindste.
Nu står den i mit værksted, efter at den blev bugseret hjem.
Jeg troede først at det var koblingen der var færdig, fordi det virkede som det mest jordnære.
Men efter at have skiftet koblingen er jeg på herrens mark, for det hjalp ikke det mindste.
Jeg aner ikke hvad der er galt, og med 3 projekter ud over min faste scooter og så smxen, så er det småt med pladsen i det lille værksted.
Please hjælp mig, hvad tror i at det er?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smx tager ikke fat
  • #1   3. feb 2008 Min gjorde også det på et Tidspunkt, det viste Sig så at være Baghjul lejet der have Smadret sig selv, så det selve min Aksel Der kørte rundt, men min kunne sagtens køre, men kørte Bare røv dårlig og var fandme svære at Løbe igang..

men det kunne altså godt lyde som noge Gearkasse Problemer samtidig, som at den bare Filer Tænder, men hvis den ik skramler der nede fra, så kan det jo selvf ikke være det..

• #2   3. feb 2008 har skiftet baghjulslejer.

og gearkassen lyder ellers rask nok, men altså der virker bare underligt at alle gear forsvandt i en omgang

• #3   3. feb 2008 What?? Forsvandt alle dine Gear??

Så er der Skifteren, så er hun hoppet i Frigear og ikke kan komme ud, eller så sidder hun fast imellem To gear..

Min hun kan godt finde på at sidde fast i gearene også, altså hvis jeg Køre i 4 gear, og stopper uden at skifte ned, så kan jeg ikke kommer ned i gearene fordi at gearkassen ikke har nogle omdrejninger, så skal jeg bare lige koble blidt, så den lige får lidt fat, ikke sådan så den hugger helt vildt..

Men det er din Gearkasse der er død så..

• #4   3. feb 2008 Mike C
    tror jeg ikke, for kan bevæge den imellem alle gearene, imens jeg triller den, den tager bare ikke fat i nogen af dem

• #5   3. feb 2008 okay skal jeg forstå det sådan her, at den godt kan sættes i gear og at den siger den lidt karakteritiske lyd, men det virker bare som om at den står i Fri Gear???

Og hvad Med Cyllen? er der god Kompression når du træder på kickeren?

• #6   3. feb 2008 man kan føle gearene, første anden tredie... du ved. men når man starter den, så står den bare og tager snogninger uden at der sker noget. i alle gear.
    cylinderen er fin, har haft den af for at kigge

• #7   3. feb 2008 og lagde mærker til i din Profil, at 1,2,3 og er man ude af med det samme, og at den kun går 100 på toppen så..

ja selv min gearing så er tredje gearet da stadig noget hun skal igennem..

For en 15/50 Gearing er altså noget halv stort, den Gearing kan man presse ud til 120, men gearing kan man kunne presse til 95.. Så det kan altså godt være at din Gearkasse bare er små småt ved at være død, men Tror bare generelt at den Skal Åbne af en Prof og blive set lidt på..

• #8   3. feb 2008 synchromessen der er død så..

Er noget halv dyrt pis at få lavet, og det er Praktisk Talt umuligt at lave selv, ved mindre man virkelig kan sit kram..

Send den til en Mekker der kan lave det..

• #9   3. feb 2008 jeg er prof.

Kommentér på:
Smx tager ikke fat

Annonce